چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گروه ویژه مسلمانان ایندیانا سعی دارند عدالت اجتماعی را برقرار کنند

حوزه/  با آغاز ماه رمضان، یک گروه ویژه تشکیل شده در جامعه مسلمان ایالت ایندیانا در حال رسیدگی به اهدافی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و سایر مسائل اجتماعی هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wishtv، یک گروه ویژه تشکیل شده از داوطلبان مسلمان در ایالت ایندیانا، با شروع ماه مبارک رمضان، به مقابله با کرونا رفته و سعی دارند با کمک رسانی به اقشار ناتوان، عدالت اجتماعی را در جامعه برقرار کنند.

گروه ویژه مسلمانان ایندیانا از ابتدای شیوع همه گیری وجود داشته است. اما در چند ماه گذشته ، این تیم در حال توسعه فعالیت‌ها به صورت بسیار بیشتری بوده است. و در حالی که نور ناچیزی در انتهای تونل دیده می‌شود، آن‌ها می‌گویند که تازه اول کار است.

مایشه آوال یک مسلمان داوطلب شرکت کننده در این گروه ویژه می‌گوید: مسلمانان در گذشته موقع غروب گردهم جمع می‌شدند و افطاری‌های باشکوهی داشتیم که الان دیگر فرصتی برای آن نیست.

وی گفت: ماه روزه داری با هدف ایجاد همدلی و در عین حال عبادت خداوند است، در راستای هر کدام که خدمت کنید، ارزشمند است زیرا برای همه افراد از هر مذهب و دینی، مبارزه با کرونا در اولویت قرار دارد.

ایمان احمد علامین، بنیانگذار این گروه ضمن اشاره به فعالیت‌های داوطلبان گفت: کار گروه ویژه مسلمانان هنوز به پایان نرسیده است. اکنون ما به مرحله ایجاد آگاهی و ایفای نقش خود به عنوان جامعه مسلمان در کاهش شیوع بیماری همه گیر منتقل شده‌ایم.  

علامین که از آغاز همه‌گیری کار خود را شروع کرده می‌گوید: برنامه اصلی ما از همان آغاز رفع ناامنی غذایی و اقتصادی بود. سرانجام این نیاز بیشتر شد ، گروه ویژه مجبور به گسترش شد و دیگران را برای خدمت در هیئت مدیره آورد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha