پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی قزوین

حوزه / مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از  راه اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف تهیه غذای گرم برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس مهر علی حق گویان، ظهر امروز به همراه معاونین اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین از همکاری حوزه استان با کمیته امداد تقدیر کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار کرد: کمیته امداد و حوزه علمیه دو نهاد مردمی هستند که می توانند با همکاری هم فعالیت‌های مختلف فرهنگی را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدارس حوزه علمیه قزوین ارتباط خوبی با آحاد مردم دارند، امیدواریم بتوانیم با همکاری حوزه علمیه گام های ارزشمندی در خدمت به محرومین و نیازمندان برداریم.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت حوزه علمیه به مسئولین کمیته امداد کمک می کند تا فرصت های جدیدی را برای مددجویان به لحاظ ارتقای دینی و فرهنگی فراهم کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان ۷۲ آشپزخانه با عنوان اطعام مهدوی راه اندازی و  تا پایان این ماه پرفضیلت در خدمت نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا هستند.

حق گویان عنوان کرد: آشپزخانه های مهدوی در راستای اجرای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه فعالیت خود را آغاز و غذای گرم در این آشپزخانه ها طبخ و در اختیار نیازمندان و محرومان قرار می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: هزینه‌های طبخ و پخت غذاهای گرم در این آشپزخانه ها از محل کمک های اهدایی مردم و خیران تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم، اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا و افرادی که شغل خود را به دلیل این بیماری از دست داده و نیازمند هستند، ارایه می شود.

حق گویان همچنین از تلاشهای طلاب و روحانیون عرصه جمع آوری زکات در استان قزوین تقدیر کرد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha