شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فعالیت های قرآنی

سردار رزمجو گفت: با توجه به اینکه برنامه نوای ملکوت بدون حضور مردم خواهد بود، قرآن دوستان می‌توانند هر خانه را یک مسجد حساب کنند و در خانه هایشان از این برنامه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر خبر داد و گفت: برنامه ترتیل وانی نوای ملکوت برای دهمین سال متوالی است که در استان بوشهر برگزار می شود و قرار است از امروز ساعت ۱۷ با آغاز ماه مبارک رمضان این برنامه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار گردد.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه به جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، این برنامه بدون حضور مردم خواهد بود افزود: پیش از آغاز برنامه ۱۵ دقیقه برنامه تفسیر قرآن و بعد تلاوت با حضور قاریان ممتاز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ۲۰ قاری در برنامه نوای ملکوت حضور دارند گفت: روزانه ۴ قاری قرآن را تلاوت می‌کنند که همگی از قاریان خوب و ممتاز اشتان و کشور هستند.

وی گفت: آیین ترتیل خوانی قرآن کریم در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان علاوه بر شبکه استانی صدا و سیما از شبکه قرآن، افق و برخی از شبکه‌های سراسری هم پخش خواهد شد.

سردار رزمجو افزود: با توجه به اینکه برنامه نوای ملکوت بدون حضور مردم خواهد بود، قرآن دوستان می‌توانند هر خانه را یک مسجد حساب کنند و در خانه هایشان از این برنامه استفاده کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر همچنین با اشاره کارنامه درخشان استان در اجرای برنامه های قرآنی طی سال های گذشته گفت: در طی ۹ سال گذشته، همواره استان بوشهر در ارزیابی‌های صورت گرفته به لحاظ کیفی، جزء استان‌های برتر در اجرای برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha