جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مجید ظهیری

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی سیدمجید ظهیری را به عنوان «رئیس جدید پژوهشکده اسلام تمدنی» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی سیدمجید ظهیری را به عنوان «رئیس جدید پژوهشکده اسلام تمدنی» منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در این حکم خطاب به سیدمجید ظهیری آورده است: به استناد ماده ۴ آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی، جنابعالی را به مدت دو سال، به عنوان «رئیس پژوهشکده اسلام تمدنی» منصوب می نمایم.

امید است با تلاشی برنامه محور و نظارتی دقیق و با هم فکری چهره های علمی توان مند و خوش فکر و بهره بردن از ظرفیت ها و استعدادهای بالفعل حوزوی و دانشگاهی، به صورت فعال در جهت انجام وظایف محوله و به ویژه رویکرد جدی و جدید پژوهشگاه در زمینه پاسخ گویی به مسایل اساسی نظام اسلامی با رویکرد مسأله محوری، نقش آفرینی کرده و تدابیر مناسبی اتخاذ نمایید. ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مدیران، اعضای هیأت علمی، محققان و کارشناسان محترم پژوهشکده، از همه آنان انتظار می‌رود با همکاری، همفکری و همدلی، در اعتلای اهداف، مأموریت‌ها و برنامه‌های پژوهشی پژوهشکده تلاش خود را مبذول دارند. برای شما از درگاه ایزد منان دوام توفیقات را مسألت می نمایم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عمل به شرح وظایف موفق باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha