پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی، امام جمعه نکا

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه عده ای به بهانه شیوع ویروس کرونا در پی تعطیلی همه برنامه های تبلیغی و دینی هستند، تصریح کرد: آقایان به جای محدود کردن محافل دینی جلوی مسافرت های نوروز را می گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی، امام جمعه نکا، امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصت مهمی برای اثبات بندگی خود نزد خداوند متعال دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با یک برنامه تبلیغات مدونی به دنبال تضعیف ارزش های دینی در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های موجود در جهت نشر ارزش های دینی و انقلابی در جامعه استفاده شود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه عده ای به بهانه شیوع ویروس کرونا در پی تعطیلی همه برنامه های تبلیغی و دینی هستند، تصریح کرد: نباید با کوتاهی در این بخش شاهد تعطیلی فعالیت های تبلیغی و منبر باشیم.

امام جمعه نکا با اشاره به این که زمان مشخصی برای از بین رفتن ویروس کرونا وجود ندارد، ادامه داد: باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برنامه های تبلیغی و فرهنگی را نیز دنبال کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ما نیز با تجمع ها موافق نیستیم، افزود: بستن درب مساجد علاج کار نیست، بلکه باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با تعداد محدود برنامه های دینی در ماه مبارک رمضان برگزار شود.

وی با بیان این که می توان با رعایت توصیه نامه های بهداشتی نماز و منبر را ادامه داد، بیان داشت: باید منبرها در ماه مبارک رمضان و سایر دوران کرونایی بسیار کوتاه و قابل فهم ارائه شود.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که نباید مساجد را به عنوان مراکز نشر بیماری ببینیم، ادامه داد: مسجد منبع بیمار شدن مردم نیست و آقایان به جای محدود کردن محافل دینی باید جلوی مسافرت ها تعطیلات نوروز را می گرفتند.

امام جمعه نکا ادامه داد: متأسفانه با بی تدبیری صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروزی، شاهد بروز بحران شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم.

وی با بیان این که در جلساتی که فاصله و شرایط بهداشتی رعایت شود مشکلی به وجود نمی آید، ادامه داد: نباید به بهانه وجود کرونا از خدا و بندگی خدا فاصله بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha