سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام انصاری البرز

حوزه / مدیرکل خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه اسرائیل غاصب  در تاسیاست هسته ای کشور ما  نشانه‌ای از استیصال دشمنان کوردل در برابر ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و پیشرفت چشم‌گیر این ملت عزیز در فتح قله‌های اقتدار علم و فناوری است

حجت الاسلام مسعود انصاری در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، بر بهره گیری بیشتر از برکات ماه رمضان تاکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و بر ماه های دیگر فضیلت دارد.

وی در ادامه با اشاره به اقدام بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی در تاسیسات هسته ای نطنز، آن را نشانه‌ استیصال دشمنان کوردل در برابر ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و پیشرفت چشم‌گیر این ملت عزیز در فتح قله‌های اقتدار علم و فناوری دانست و بیان کرد: ملت ایران منتظر انتقام کوبنده در پاسخ به این اقدام ناجوانمردانه هستند. 

مدیرکل خدمات حوزه علمیه استان البرز تصریح کرد: امروز دشمن سعی دارد به امنیت، سلامت و معیشت ما ضربه بزند، لذا باید در مقابل نقشه‌های دشمنان هوشیار و بیدار باشیم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران نشان دادند به رغم کمبودها و مشکلات مادی نیز می‌توان با قدرت ایمان ابرقدرت‌های دنیا را شکست داد و در مقابل ظلم و ستم سر خم نکرد. امروز نیز در اوج تحریم های ناجوانمردانه دشمنان، خللی در اراده ملت ما ایجاد نشده و با روحیه انقلابی، ولایتمداری، مسیر را با قدرت و اقتدار ادامه می دهند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha