جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست خبری معاونت هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه

حوزه/ حجت الاسلام مرتضی حاجیانی گفت: یکی از منطق های فضای مجازی هوشمند شدن سازمان است؛ این گام مهم در طرح «شهر مجازی» که شهری فرهنگی مذهبی خواهد بود پی ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مرتضی حاجیانی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه و در سالن علامه طباطبایی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به اهمیت بالای کنشگری در فضای اجتماعی از سوی یکایک افراد جامعه اسلامی اظهار کرد: تیم های مختلفی در فضای مجازی در حال فعالیت هستند و طلاب معظم نیز در این فضا در حال تبلیغ معارف دینی هستند.

وی عنوان داشت: شعار «به انتخاب تو» سرلوحه کار فعالان فضای مجازی خواهد بود تا در مقوله گزینش گری اجتماعی مخاطبان و فعالان فضای مجازی بتوانند بر این اساس به انتخاب سبک زندگی احسن اقدام نمایند.

مدیرکل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از طرح «شهر مجازی» خبر داد و گفت: یکی از منطق های فضای مجازی هوشمند شدن سازمان است؛ این گام مهم در طرح «شهر مجازی» که شهری فرهنگی مذهبی خواهد بود پی ریزی شده است.

وی افزود: نقش های مختلفی در این عرصه تعیین شده است که هرکدام مکمل دیگری است.

حجت الاسلام حاجیانی خاطرنشان کرد: نحوه فعالیت ها و چگونگی ثبت و حمایت از آن ها همه به اطلاع فعالان مجازی در ماه مبارک رمضان رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه در مقوله زیست فضای مجازی ادبیات مختلفی را شاهد هستیم گفت: سازمان ها و گروه های مختلفی در این فضا در حال فعالیت هستند که فعالیت های آن ها هرکدام به نوع خود می تواند بر ادبیات دیگری تأثیرگذار باشد.

مدیرکل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ما در حوزه فرهنگ و منطق فضای مجازی که ورود پیدا کردیم دیدیم مخاطب این فضا هم مصرف کننده و هم تولیدکننده های مختلفی هستند که خودشان دارای اراده و صاحب فعالیت می باشند.

وی افزود: در این فضا برخی ادبیات های سازمانی قابل ارائه و ترویج نیستند؛ ما به این دلیل طرح شهر مجازی را مطرح کرده ایم که در این فضا کنشگران فرهنگی جامعه در حال زیستند و این به خودی خود یک شهر با تعداد بسیاری شهروند است.

حجت الاسلام حاجیانی گفت: ما می خواهیم بگوییم کنشگر فرهنگی در این شهر باید چگونه فعالیت نماید تا به یک شهر مجازی پویا و تعالی بخش برسیم؛ به همین منظور ۱۰ نقش کنشگری را برای این شهروندان تعریف کرده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha