جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق

حوزه/ دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق در واکنش به اظهارات فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، گفت: شیوه مورد استفاده افغانستان، تنها راه اخراج آمریکایی هاست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق در واکنش به اظهارات فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، گفت: شیوه مورد استفاده افغانستان، تنها راه اخراج آمریکایی هاست.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: اظهارات فرماندهی نظامی آمریکا، دلیلی بر عدم جدّیت دولت آمریکا در خروج نیرو های نظامی خود از سرزمین عراق است.

شیخ الخزعلی افزود: اگر تکذیبیه از سوی دولت عراق صادر نشود، مشخص خواهد شد که دولت در مطالبه خروج نیرو های آمریکایی از اراضی عراقی، صادق نبوده و آنچه در ظاهر می گوید، بر خلاف چیزی است که در پنهان انجام می دهد.

دبیرکل گردان های اهل الحق تصریح کرد: آمریکایی ها خودشان با دلیل و مدرک می گویند که زبان گفت‌وگو و منطق با آنها سودی ندارد، لذا روشی که افغانستان استفاده کرده، تنها راه برای اخراج آنها از کشور است.

شایان ذکر است که فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا روز پنج شنبه گفته بود که عراق خواستار حضور نیرو های آمریکا در این کشور است و ما شمار نیرو های خود را کاهش نمی دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha