چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات و سازمان هلال‌احمر استان تهران

حوزه/ مرکز خدمات حوزه‌ علمیه و سازمان هلال‌احمر استان تهران به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات ویژه طلاب و خانواده‌های آنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم اکبری مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه تهران و حجت الاسلام محمد شاملی معاون سلامت این مرکز  با دکتر فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و حجت الاسلام سلطانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات حوزه و جمعیت هلال‌احمر استان تهران به امضای مدیران دو مجموعه رسید.

برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات و آگاهی بخشی پیرامون حوادث و سوانح ویژه طلاب و خانواده‌های آنان، برگزاری دوره‌های آموزشی «تربیت مربی هلال‌احمر ویژه طلاب و روحانیون» به همراه صدور گواهینامه رسمی مربیگری توسط هلال‌احمر، تشکیل کارگروه‌های داوطلبی طلاب و خانواده‌های آنان در قالب کانون طلاب و خانه هلال و کمک به امر سلامت جامعه، از مهم‌ترین توافقات این تفاهم‌نامه است.

 علاقه‌مندان جهت آموزش و فراگیری دوره‌های تربیت مربی هلال‌احمر و شرکت در برنامه‌های آموزشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره با شماره ۶۱۰۸۵۳۳۰ معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان تهران تماس بگیرند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha