شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصاحبه حجت الاسلام کریمی با خبرنگار حوزه

حوزه/ بعد از ماه مبارک رمضان بر اساس مباحث مطرح شده در جلسات تفسیری که در نمازخانه مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار می گردد مسابقه ای با حمایت معاونت منابع انسانی حوزه تدارک دیده شده است که مختص کارمندان حوزه های علمیه و خانواده های ایشان در سراسر کشور می باشد.

حجت الاسلام کریمی رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به شرح برنامه های  پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه،‌در روزهای ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: هر ساله معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی مفصلی را برای کارمندان حوزه های علمیه و خانواده های ایشان برگزار می نماید.

وی افزود: امسال پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی با درخواست از این معاونت خواستار ایفای نقش در این برنامه ها شد و خوشبختانه این درخواست با استقبال معاونت منابع انسانی حوزه روبرو شد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه  خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه ها  مربوط به فرزندان رده سنی کودک و نوجوان می باشد که با محوریت موضوعاتی همچون از حفظ و صوت و لحن می باشد.

وی گفت: برای همسران و دختران بزرگسال همکاران مقرر شده است مسابقه احکام بانوان برگزار شود.

حجت الاسلام کریمی رنجبر تصریح کرد: برنامه ویژه ای که با همکاری معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه برای خود کارمندان مرکز مدیریت حوزه های علمیه در نظر داریم محافل تفسیر آیات و روایات مرتبط با موضوع انتخابات است.

وی گفت: این جلسات بعد از نمازهای ظهر و عصر در نمازخانه مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: به طور مسلم تبیین و روشنگری یکی از وظایف اصلی طلاب، روحانیون و افراد شاخص در جامعه است.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه بیان داشت: محتوای تولیدی در این جلسات ضبط و از طریق خبرگزاری های مرتبط با حوزه و شبکه های اجتماعی منتشر و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بعد از ماه مبارک رمضان بر اساس مباحث مطرح شده در این جلسات مسابقه ای تدارک دیده شده است که مختص کارمندان حوزه های علمیه و خانواده های ایشان در سراسر کشور می باشد.

حجت الاسلام کریمی رنجبر اظهار کرد: این مسابقه به صورت آنلاین می باشد و به ۱۵ نفر از افرادی که بتوانند بالاترین امتیازات را اخذ نمایند جوایز نقدی که با پشتیبانی معاونت منابع انسانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در نظر گرفته اند، اهدا خواهد شد.

وی عنوان داشت: سؤالات مسابقه به صورت تستی و بر اساس مباحث طرح شده از سوی اساتید در جلسات خواهد بود.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: انتخابات ۱۴۰۰ بسیار حساس، تعیین کننده و سرنوشت ساز است؛ لذا رسالت ما حوزویان بوده که برای انتخاب فردی اصلح و شایسته تلاش نماییم و به اجرایی کردن روشنگری که مدنظر مقام معظم رهبری است بپردازیم.

وی افزود: سخنرانان مدعو جلسات تفسیر از معاونین و مسئولین ارشد مرکز مدیریت حوزه های علمیه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha