جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضا اسماعیلی
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسماعیلی مسئول اجرایی طرح محله همدل در چهارمحال و بختیاری

حوزه/ حجت‌الاسلام رضا اسماعیلی از اجرای «مهرواره محله همدل» در چهارمحال و بختیاری همزمان با ماه رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شهرکرد با اشاره به اجرای طرح مهرواره محله همدل در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، استفاده از ظرفیت مردمی به منظور ایجاد نشاط، امید و همدلی در محله می‌باشد.

وی، امام‌محوری، مسجدمحوری و مردم‌محوری را از محورهای طرح مهرواره محله همدل برشمرد و افزود: در این طرح تلاش شده با شناسایی ظرفیت‌های محله و توجه به محرومان از ظرفیت‌ حداکثری محلات استفاده کرد.

مسئول اجرایی طرح محله همدل در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین انجام کار تشکیلاتی، نگاه همه‌جانبه به مسائل و استفاده از پیوند سه‌گانه خویشاوندی، همسایگی و ایمانی در کارها از رویکردهای مدنظر در این پویش سراسری است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی ادامه داد: افرادی که توانایی انجام هر نوع کاری را در این راستا و با محوریت‌های مذکور به منظور ایجاد نشاط در محله خود دارند، می‌توانند در این مهرواره شرکت کرده و عدد یک را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال و از طریق لینک ارسال شده ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: این طرح در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و بعد از پایان ماه مبارک رمضان فعالیت‌های صورت گرفته داوری می‌شود و برترین فعالیت‌ها به مراحل استانی و سپس کشوری ارسال می‌گردد.

مسئول اجرایی طرح محله همدل در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به نفر برگزیده مرحله کشوری ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم ۵۰ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

اسماعیلی افزود: دشمن دارد تمام تلاش خودش را می‌کند تا ما را از آینده انقلاب ناامید کند ولی ما همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی آینده روشنی دارد و هیچ ناامیدی در آن راه ندارد.

وی اظهار کرد: یکی از راه‌های غلبه بر توطئه دشمنان، زنده نگه داشتن امید در جامعه است که باید برای این امر برنامه ریزی و تلاش شود.

مسئول اجرایی طرح محله همدل در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از راه‌های زنده نگه داشتن امید در جامعه، بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های هسته‌ای و نظامی و نانو است. وقتی مردم این‌ها را بشنوند که قبل از انقلاب کجا بوده‌ایم و الان کجا هستیم و امید در دل هایشان زنده می‌شود.

 اسماعیلی، گره گشایی از مشکلات یکدیگر را یکی از این راه‌ها دانست و بیان کرد: راه‌های ساده زیادی وجود دارد که ما کمتر به آن توجه کردیم و همین راه‌های ساده، گره‌های بزرگی را باز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در محله‌مان دختر دم بخت، بیماری در یک خانه شاید نیاز به پزشک و دانش آموزان نیاز آموزشی دارند و خانواده به خاطر مشکلات اقتصادی دچار طلاق شدند و مسائل دیگری در شهر هست که این‌ها را می توان با همدلی اهالی محله حل کرد.

مسئول اجرایی طرح محله همدل در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیایم به کمک همدیگر مسائل محله را حل کنیم، مسئله ازدواج و بیماری آموزشی با کمک هم حل کنیم و در این جمع کارهای بزرگ انجام دهیم و برای حل مشکلات محله همدل شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha