پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کلاس درس دانش آموزان

حوزه/ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس به اثرگذاری معلمان در جامعه و نقش آن ها اشاره کرد و گفت: تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی از رسالت های دانشگاه فرهنگیان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سعید یوسفی، صبح امروز در جمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان فارس، به ثمر رسیدن تشکیلاتی انقلابی و حزب الهی بسیج را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج یک تفکر بوده که بدنه تشکیلاتی به خود گرفته است.

وی در ادامه با تصریح اینکه امروز از دورترین نقاط خاورمیانه و اقصی نقاط دنیا نشانه هایی از تفکر بسیجی مشاهده می شود، اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان، یکی از راهبردی ترین دانشگاه ها در جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و ایجاد، حفظ و تقویت تشکیلات در این دانشگاه یک مسئله استراتژیک است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت تشکل دانشجویی، عنوان کرد: یکی از رده های پرثمر در تشکیلات بسیج، بسیج دانشجویی بوده و خدمت در آن را باید قدر بدانیم.

وی در ادامه به اثرگذاری معلمان در جامعه و نقش آن ها اشاره و بیان کرد: تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی از رسالت های دانشگاه فرهنگیان است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت تشکیلات انقلابی بین معلمان، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان را سرشار از تجربه و ظرفیت بسیار شایسته ای عنوان و خاطرنشان کرد: تضمین آینده تربیت نیروهای انقلابی و افراد در دست دانشگاه فرهنگیان بوده و هزینه در زمینه آموزش عالی و فعالیت در این دانشگاه یک معامله دو سر سود است از این رو بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز متناسب با همین موضوع باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

یوسفی در ادامه با تاکید بر اجرای طرح های تربیتی برای دانش آموزان و بیان هنرمندانه اقدامات و کارهای شایسته، اضافه کرد: دوره های توانمندسازی ویژه ادوار بسیج دانشجویی اثرگذار بوده و در این راستا نیاز به آموزش و به روزشدن است.

 وی، مدرسه تشکیلات و کادرسازی بسیج دانشجویی(مکتب) فارس را ظرفیت بسیار بالایی برای توانمندسازی اعضای بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: هم افزایی بسیج دانشجویی و بسیج دانش آموزی و ارتباط تشکیلاتی و مستمر دانشجویان و دانش آموزان بسیجی به رشد و بالندگی مدرسه و دانشگاه کمک می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha