چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 955715
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
رحیم پور ازغدی

حوزه/ حسن رحیم پور ازغدی در سلسله توئیت هایی در صفحه شخصی خود نسبت به اظهارات ظریف، وزیر امور خارجه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن رحیم پور ازغدی در سلسله توئیت هایی در صفحه شخصی خود نسبت به اظهارات ظریف، وزیر امور خارجه واکنش نشان داد و اینچنین نوشت:

     

ظاهرا پرده دوم بازی تکراری آمریکا با ایران، با شرکت نوبتی (جمهوری‌خواه - دمکرات) شروع شده است. سانس چندم از فیلم چماق و هویج و شاید زنگ آغاز ۱۸ سال دیگر مذاکره؟ قصه پیوند گرگ و شغال، با شرکت کارمندان خوب و المامور معذور و دلالانی که برای جان‌های کر (و رب‌النوع‌شان، جان کری) نقش «جواد» قصه را بازی می‌کنند، حال منتظر چشم‌بندی مشترک آمریکا و دوستان باشید. احتمالا به‌زودی (تا پیش از انتخابات)، مقداری هویج کهنه خیس‌کرده، وسط «میدان دیپلماسی» خواهد افتاد و آنگاه پیدا کنید خرگوش ماجرا را که دیگر گوش هم ندارد تا صدای لعنت مردم را بشنود. به جان جواد، «ماجراهای جان و جواد» می‌تواند ۱۸ سال دیگر هم ادامه یابد تا نوه‌های ما هم از تجربه شروع از صفر در مذاکرات، لذت ببرند. خط حسن تقی‌زاده و محمدعلی فروغی در دیپلماسی تا حسن روحانی ادامه یافته، و اینجا هنوز متاسفانه آخر خط نیست.

واکنش رحیم پور ازغدی به فایل صوتی معروف + عکس

واکنش رحیم پور ازغدی به فایل صوتی معروف + عکس

واکنش رحیم پور ازغدی به فایل صوتی معروف + عکس

وی همچنین در توئیت دیگری آورده است:

خودتان بگویید چه تعداد از ده ها میلیون مردمی که زیر پیکر سیدالشهدای مجاهدین بدون مرز اشک ریختند، به تشییع جنازه شماها خواهند آمد؟

واکنش رحیم پور ازغدی به فایل صوتی معروف + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha