شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از مرکز نیکوکاری مسجد جامع بندر ماهشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: هنر آن است که ضعفای جامعه شناسایی و فقط به دنبال این نباشیم که این عزیزان تحت کمک قرار گیرند بلکه باید به خودکفایی برسند و از کمک کردن‌ها بی‌نیاز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در حاشیه بازدید از مرکز نیکوکاری آل طه بندرماهشهر، با اشاره به میلاد کریم اهل‌بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع)، اظهارداشت: باوجود آنکه غالب مراکز نیکوکاری تنها به دنبال تأمین معیشت نیازمندان در حد توان هستند اما الحمدالله کارهای بسیار خوبی در برخی مراکز در جهت توانمندسازی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات برخی مراکز از جمله مرکز آل طه بندرماهشهر، ادامه داد: در این مجموعه به دنبال توانمندسازی افراد تحت پوشش خود می‌باشند که ایجاد اشتغال برای افراد بی‌سرپرست یا بد سرپرست کار بسیار زیبایی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه محصولات تولید شده توسط کارگاه بازارکار دارد، ادامه داد: همچنین دو هزار بسته غذایی نیز توسط مرکز نیکوکاری آل طه آماده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد به فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مؤمنانه اشاره و افزود: بندرماهشهر از شهرستان‌های پرظرفیت برای کمک به نیازمندان است.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به اهمیت توانمندسازی نیازمندان، عنوان کرد: هنر آن است که ضعفای جامعه شناسایی و فقط به دنبال این نباشیم که این عزیزان تحت کمک قرار گیرند بلکه باید به خودکفایی برسند و از کمک کردن‌ها بی‌نیاز شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha