پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 956022
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
طرح اطعام مهدوی در یزد

حوزه/اولین مرحله طرح اطعام مهدوی در یزد با توزیع ۳۱۳بسته افطاری بین نیازمندان توزیع شد و دومین مرحله آن برای جمع آوری کمک های خیران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، در ادامه رزمایش مؤمنانه در هیئات مذهبی یزد، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، شب گذشته اولین مرحله طرح اطعام مهدوی در یزد به همت هیئت محبان الحسین(ع) دارالعباده یزد آغاز به کار کرد.

گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی در این هیئت با اهدای کمک های مردمی و خیران، تعداد ۳۱۳پرس غذای گرم را برای افطاری نیازمندان طبخ و توزیع کردند.

بر اساس این گزارش، گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر دارد، برای دومین مرحله در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰، به نیت یاران امام زمان(عج) تعداد ۳۱۳ پرس غذای گرم برای وعده افطار در شب ۲۱ ماه رمضان مصادف با شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)، پخت و بین نیازمندان توزیع نماید.

هر پرس غذا، ۲۰هزار تومان هزینه دارد و خانواده ها و عزیزانی که می خواهند در ثواب این افطاری شریک شوند می توانند مبلغ هر تعداد پرس غذا را که نیت دارند به شماره کارت اعلام شده واریز نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شماره کارت با شماره های (۰۹۱۳۸۵۰۴۲۶۳و ۰۹۱۳۸۵۰۴۲۶۳)تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    چراشماره کارت درکانال نیست