پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و والمسلمین سید محسن محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با صراحت اعلام می‌کنیم تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل از پای نمی‌نشینیم و به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و والمسلمین سید محسن محمودی، در نشست «آزادی قدس نزدیک است» که با حضور معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور ، قائم مقام جمعیت دفاع از فلسطین ، ائمه جمعه ، روحانیون ، اصحاب رسانه و صاحب نظران در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: با صراحت اعلام می‌کنیم تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل از پای نمی‌نشینیم و به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: با توجه به اینکه امسال روز قدس برنامه میدانی به خاطر رعایت مسائل بهداشتی برگزار نمی‌شود ، رسالت فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه سنگین‌تر می‌شود و روز قدس باشکوه‌تر از همیشه در فضای مجازی و رسانه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: امسال با استفاده از فضای مجازی جهت پاسداشت جهانی روز قدس و دفاع از قدس شریف قبله اول مسلمین اقداماتی صورت گرفته است که باید فریاد مظلومیت قدس شریف به گوش جهانیان رسانده شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران خاطر نشان کرد: حوادث سرزمین‌های اشغالی نشانگر آن است که نابودی این رژیم کودک کش نزدیک شده و قبله اول مسلمین از لوث صهیونیست‌ها پاک خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha