جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اسما بحرانی

معاون فرهنگی مدرسه ریحانة النبی(س)اهرم با اشاره به تاثیر جان فشانی های شهدای مقاومت گفت: آزادی قدس شریف، خون بهای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همرزمانش می‌باشد.

اسما بحرانی، معاون فرهنگی مدرسه ریحانه‌النبی (س) اهرم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از بوشهر با اشاره به فرارسیدن روز قدس گفت: روز قدس میراث جاودان و هویت بخش شخصیت الهی، معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای آزادی اولین قبله مسلمانان، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و احقاق حق این ملت است.

معاون فرهنگی مدرسه ریحانة النبی(س) اهرم افزود: روز قدس، تجدید میثاق جهان اسلام است و آرمان آزاد سازی سرزمین فلسطین از ایمان مسلمانان نشأت گرفته است.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «فلسطین پاره تن جهان اسلام است» و وحدت و یکپارچگی را میان جهان اسلام ایجاد کرد و از این رو تمام مسلمانان جهان در حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین در سراسر جهان به پا می خیزند و انزجار و خشم خود را نسبت به اسراییل و حامیانش به نمایش می گذارند.

بحرانی، روز جهانی قدس را به معنای احیای ارزش های اسلامی و ظلم ستیزی دانست و بیان کرد: مبارزات ضد صهیونیستی، نشانه‌ای از احیای ارزش های اسلامی در ظلم ستیزی  و مسلمانان با پشتوانه ایمان و تقوا می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسراییل غاصب و صهیونیسم باشند.

معاون فرهنگی مدرسه ریحانه النبی(س) افزود: ما هر ساله در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نامیده شده است، همه مسلمانان جهان با همبستگی، اتحاد و توکل بر نصرت الهی، ملت فلسطین را در برابر اسراییل جنایتکار حمایت می‌کنند و این فرصت ارزشمندی برای تقویت محور مقاومت است و از سویی دیگر تهدیدی عملی برای اشغالگران صهیونیستی.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آزادی قدس شریف، خون بهای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همرزمانش می‌باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha