شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انعقاد تفاهم نامه

حوزه/ ملت ایران مدیون جانفشانی های شهید سلیمانی است و هرگز مجاهدت ها ایثار و از خودگذشتگی سردار جبهه مقاومت را از خاطر نخواهد برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل سازمان تبلیغات استان بوشهر ظهر یکشنبه در نشست امضای تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی بوشهر به بیان وظایف نهادهای انقلابی در قبال بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: نهادهای انقلابی وظیفه دارند برای پیشبرد آنچه که به عنوان ماموریت و هدف در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح شده، نقش بر عهده بگیرند و بخشی از کار را انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه به معرفی ویژگی های دولت اسلامی پرداخت و تصریح کرد: دولتی اسلامی است که به دنبال شکل دهی ماموریت‌های خود در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

وی در ادامه بیان کرد: اولین دولتی که بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب بر سر کار می‌آید، باید نسبت بین خودش و تحقق ماموریت گام دوم انقلاب را تعریف کرده باشد.

مدیرکل تبلیغات استان بوشهر یادآور شد: دولت انقلابی اسلامی، دولتی است که تحقق اهداف و ماموریت هایی که در بیانیه گام دوم شکل گرفته را مدنظر قرار داده و کابینه خود را طبق آن تشکیل ‌دهد و این بیانیه را همچون نقشه راه اصل و اساس کارهای خود قرار دهد.

وی با اشاره به نگاه رهبر معظم انقلاب راجع به سازمان تبلیغات و جهاددانشگاهی گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب به این دو نهاد، باید برای آنها همچون قطب نما باشد.

طاهری در ادامه افزود: جهاددانشگاهی و سازمان تبلیغات اسلامی دو نهاد جوان و انقلابی و جهادی هستند که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید پیشران باشند.

 ملت ایران مدیون جانفشانی های شهید سلیمانی است

علی احمدی زاده، رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر نیز با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در روز قدس، گفت: ما باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را به مثابه نقشه راه زندگی و حرکت خود قرار داده و از آن تخطی نکنیم.

وی با اشاره به مجاهدت های شهید سلیمانی، افزود: ملت ایران مدیون جانفشانی های شهید سلیمانی است و هرگز مجاهدت ها ایثار و از خودگذشتگی سردار جبهه مقاومت را از خاطر نخواهد برد.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر در پایان بیان کرد: ما باید به پاس مجاهدت های شهید سلیمانی، با حضور حداکثری در انتخابات، ضمن مایوس کردن دشمنان آینده ای روشن را برای کشور رقم بزنیم.

امضای تفاهم نامه

در این جلسه تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی استان بوشهر و اداره کل تبلیغات اسلامی به منظور گسترش فعالیت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های علمی و منابع انسانی، تعامل و همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین بر اساس نیازها و اولویت‌ها به امضا رسید.

زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه شامل هم‌افزایی، تعامل و همکاری مؤثر مبنی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود با هدف تعمیق و ترویج فعالیت‌های علمی و حرکت‌های جهادی، ایجاد بستر مساعد جهت ارتقاء سطح توانمندی مهارتی و آموزشی، ارائه راهکارهای مشترک جهت تولید و ارتقاء محتوای آموزشی و تولید محصولات فاخر فرهنگی و رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های طرفین، استفاده از ظرفیت‌های مشترک در پایش‌های اجتماعی و فرهنگی برای ایجاد اطلس جامع و رصد تحولات میدانی، تولید محتوای مناسب با همکاری مشترک برای دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت، استفاده از ظرفیت مساجد، هیئت‌های مذهبی و مراکز قرآنی در تحقق اهداف انقلابی طرفین، برنامه‌ریزی جهت تولید محتوای متناسب تبلیغی در حوزه و جایگاه و ارزش کار، کارآفرینی و تولیدات فرهنگی و ایجاد شبکه مبلغین پیشران مشاغل و کارآفرین تعریف شده است.

ملت ایران مدیون جانفشانی های شهید سلیمانی است

ملت ایران مدیون جانفشانی های شهید سلیمانی است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha