جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، با حضور مردم استکبارستیز بوشهر پرچم آمریکا و اسرائیل در میدان قدس این شهر به آتش کشیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم نمادین اهتزاز پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا به همراه پخش سرودهای حماسی حزب الله و فلسطین در میدان قدس بوشهر همزمان با روز جهانی قدس برگزار شد.

فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: امسال به سبب شیوع بیماری کرونا راهپیمایی حضوری و خودروی برگزار نشد ولی جوانانی به صورت خودجوش پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را به آتش کشیدند.

سرهنگ غلامرضا شهابی با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: این روز، روز مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومین عالم است و روزی که ان‌شاءالله استکبار جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی خاظرنشان کرد: امام(ره) بیش از ۴۲ سال پیش این روز را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند که قدس فراموش نشود و در اذهان مسلمانان باقی بماند.

فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر بیان کرد: اسرائیل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد و هر روز در سرزمین غصب شده فلسطین دچار حادثه می شود، همین توان و اتحاد مسلمانان باعث شده رژیم غاصب صهیونیسم هر روز در اضطراب امنیت و التهاب به سر ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha