سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر، جنایت تروریستی کابل را محکوم و تصریح کرد: تروریسم بین المللی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بار دیگر ماهیت خباثت آلود خود را این بار با به خاک و خون کشیدن کودکان و نوجوانان معصوم نشان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پیامی با محکومیت حادثه تروریستی مدرسه سیدالشهداء(ع) کابل، آورده است:

«بای ذنب قتلت»؛ بار دیگر دست سفاک تروریسم بین المللی از آستین عاملان منطقه ای آنان بیرون آمد و جنایت دهشتناک و خونینی را در کشوری مظلوم رقم زد .خون پاک دانش آموزان بی گناه و معصوم مدرسه سیدالشهداء (علیه السلام) در ماه صیام به ناحق در خانه آنها به زمین ریخته شد و خانواده های زیادی را داغدار کرد.

تروریسم بین المللی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بار دیگر ماهیت خباثت آلود خود را این بار با به خاک و خون کشیدن کودکان و نوجوانان معصومی نشان داد که با خاطری آرام بر کرسی علم و ادب تکیه زده بودند نه سلاحی حمل می‌کردند و نه در میدان جنگ بودند.

دست مکر و خدعه مدعیان حقوق بشر که قرار بود با حضور نیروهای خارجی آرامش را به این سرزمین برگردانند پس از گذشت بیست سال آن جا را جولانگاه تروریست‌ها و صحنه رعب و وحشت ساکنان مظلوم آن قرار داده و هر روز بر دل مردم بی‌گناه آن داغ تازه‌ای می‌نهد و امنیت آنان را سلب می‌نمایند.

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با محکوم نمودن این حادثه تروریستی و همدردی با ملت مظلوم افغانستان عامل اصلی چنین ترورهایی را دولت تروریست آمریکا می‌داند، انزجار خود را از حضور منطقه‌ای این دولت خبیث اعلام می‌دارد و تنها راه خلاصی کشورها از شر آمریکای جنایتکار را حضور میدانی نیروهای مقاومت و تعیین سرنوشت ملت‌ها به دست خودشان می‌داند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha