سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس آورده است: سلام و درود بر خمینی کبیر که با فراست و  تیز بینی مومنانه خود، روز جهانی قدس را تعیین کرد تا ملت‌ها را نسبت به قبله اول مسلمین و خانه پیامبران الهی هوشیار کند و آنان را برای مبارزه با صهیونیسم و در جهت آزادسازی قدس ترغیب نماید.

هر سال که می‌گذرد، امید مسلمانان و دلدادگان جبهه‌ مقاومت به آزادی قدس بیشتر می‌شود و در مقابل، یأس و نا امیدی جبهه کفر و نفاق و استکبار و دشمنان انسانیت بر بقای رژیم جنایتکار و پلید صهیونیستی روزافزون می‌گردد. و این نیست، مگر به خاطر پایمردی رزمندگان جبهه مقاومت و فداکاری شهیدان والامقام اسلام؛ از شهید سید عباس موسوی و دیگر شهیدان و مبارزان حزب‌الله لبنان گرفته تا سردار پر افتخار، شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر مبارزان و شهیدان سرافراز مدافع حرم.

امروز بیش از همیشه دل‌های آزادگان جهان به یاد قدس شریف می‌تپد و با پیروی از رهنمودهای قرآن و اهلبیت علیهم السلام و تبعیت از راهبری‌های امام خامنه‌ای، پیروزی نهایی جبهه حق نزدیک است إن شاءالله. أَلَاۤ إِنَّ نَصرَ ٱللَّهِ قَرِیب. 

رضا خدری
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha