جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز قدس

جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران استان بوشهر، در راستای همدلی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس بیانیه هایی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدارس علمیه خواهران استان بوشهر به مناسبت روز قدس، بیانیه ای را صادر کردند.

بیانیه مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار:

روز جهانی قدس ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و نقطه‌ی عطفی در تاریخ مبارزات ملت های منطقه علیه رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل می باشد. هر ساله مردم مومن و روزه‌دار در آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان با راهپیمایی و شعار علیه رژیم منفور و کودک‌کش اسرائیل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کردند. امسال متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی را انجام نمی دهیم، اما در عوض از رسانه‌ها استفاده می‌کنیم و پر شورتر و مصمم تر از گذشته فریادهای خود را بر سر اسرائیل و آمریکای جنایتکار می زنیم و در برابر جنایت‌های چند ساله‌ی آنان سکوت نخواهیم کرد.

به امید روزی  که با آمدن منجی عالم بشریت زمین از وجود جنایت کاران پاک شود و حق مظلومان از ظالمان گرفته شود.

بیانیه مدرسه ریحانه النبی (س) اهرم:

همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «صهیونیسم و دولت غاصب و  مجعول صهیونیستی در فلسطین، محکوم به فناست» این رژیم صهیونیستی غاصب و ظالم فنا و نابود شدنی است.

بی تردید روز قدس که روز اسلام است، وعده قطعی الهی مبتنی بر سقوط و افول رژیم غاصب اشغالگر قدس در منطقه است که با جهاد مقاومت اسلامی محقق خواهد شد. شعله های  این جبهه مقاومت نسبت به اسرائیل غاصب پیش از پیش بر افروخته تر و عزم و اتحاد مسلمانان در نابودی این رژیم صهیونیستی، محکم تر و استوار تر شده است. 

یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار و سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و جنایات ننگین و غاصبانه رژیم صهیونیستی را محکوم می نماییم و خشم انقلابی و انزجار خود را علیه استکبار و صهیونیسم جهانی اعلام و همبستگی و پیمان مجدد خود را با آرمان مقدس فلسطین، قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین در عرصه جهانی به نمایش می گذاریم.

بیانیه مدرسه فاطمیه(س) خورموج:

 یآ أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبّتْ أَقْدَامَکُمْ‏ (محمد/٧)

روز جهانی قدس یکی از برجسته ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)و نماد صبر و استقامت و صف بندی جبهه ی حق در مقابل جبهه ی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده و مظلوم فلسطین است.

مظلومیت قدس شریف و اندوه دیرینه جهان اسلام برای ملت مقاوم و صبور فلسطین که در جور ستم‌گرانی خون‌ریز و کودک‌کش گرفتارند، دردی و رنجی آزار دهنده و جانکاه است. بی شک پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله‌ی اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم ، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، از این رو لازم به استفاده از ظرفیت‌های موجود در بستر رسانه‌ها، فضای‌مجازی همچنین فرصت بسیار مغتنم ماه مبارک رمضان که آمادگی درک و پذیرش حقایق بیشتری وجود دارد می‌شود گفت بهترین فرصت برای تبیین اهداف و آرمان‌های روزجهانی قدس و مبانی استکبار ستیزی و مبارزه با رژیم صهیونیستی فراهم شده است و لازم است نهایت استفاده را از این ظرفیت ها نمود.

 کادر و اساتید و طلاب بسیجی مدرسه علمیه فاطمیه(سلام‌الله‌علیها) همگام با مردم ایران، ضمن گرامیداشت یاد شهدای فلسطین و مقاومت،اعلام انزجار خود را با صلابت در فضای مجازی اعلام نموده و با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی حمایت خود اعلام می داریم. و در آخر هم لازم می دانیم به کسانی که صحنه میدان را در مقابل دیپلماسی قرار داده اند یادآور شویم که این را بدانند اگر فقط دیپلماسی و مذاکره به تنهایی می توانستند مشکلات را حل کند امروزه قدس شریف در وضعیت فعلی نبود، پس لازم هست بخاطر اینکه دشمن جسورتر نشود ارزش میدان و اقتدار در مسیر دیپلماسی  را بدانیم و راه و روش شهدای مقاومت به خصوص شهید سلیمانی ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا به هدف نهایی خود ان شاءالله برسیم. 

بیانیه مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) جم:

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا» ؛قطعا که یهودیان و مشرکان را دشمن ترین افراد با مومنان خواهی یافت.(آیه ۸۲ سوره مبارکه مائده)

در آخرین جمعه ی ماه صیام و رحمت الهی، امام خمینی (رحمت الله علیه)با ابتکاری هوشمندانه روز قدس را به عنوان میراثی ماندگار برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به یادگار گذاشتند.

روز قدس نماد وحدت، بصیرت و اراده استوار ملت مسلمان حول مسئله آزادی و دفاع از حق مظلومان و ندای عدالت خواهی جهانی است. همه ساله مردم روزه دار در این روز با حضوری پرشور و صلابت فریاد انزجار خود را علیه رژیم جعلی، جنایتکار و کودک کش اسرائیل به گوش جهانیان می رسانند و  با فضل الهی و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌ تر و گسترده تر خواهد شد.

هرچند امسال با وجود شرایط حاکم بر جامعه امکان راهپیمایی حضوری وجود ندارد اما طلاب حوزه علمیه حضرت معصومه سلام الله علیها شهرستان جم جهت تجدید بیعت با آرمان‌ های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و  تأسّی از رشادت های مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز قدس آمادگی خود را برای حضوری پرشور در فضای مجازی اعلام می نمایند.
 

انتهای پیام                

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha