پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی را در حال محقق شدن عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نشانه‌های بسیاری از فروپاشی سیاسی نظام حاکمیتی در رژیم صهیونیستی به چشم می‌خورد و برنامه گسترده برای انتقال مهمانان ناخوانده فلسطین به منطقه «پاتاگونیا» در آرژانتین، نشانه‌ای روشن از اضمحلال آرمان جعلی ارض مقدس صهیونیست‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار کرد: تلاش‌های مجدّانه و همّت گسترده مردم فلسطین برای بازپس‌گیری کشور اشغال شده‌شان و روحیه ایستادگی و مقاومتی که در برابر ظالمان صهیونیستی دارند، باعث شده که شکنندگی جریان صهیونیست به اوج برسد و هر روز نشانه‌های بیشتری از نابودی این غدّه سرطانی آشکار شود.

وی اضافه کرد: این پیروزی به دست نیامده مگر با استقامت و مقاومت طولانی مدت و جدی مردم فلسطین که به قیمت هزینه کردن از جان و مال و ناموس خودشان ایستادند و از این ارزش‌های دینی حفاظت کردند و در خط مقدم این جبهه نقش‌آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام طاهری در ادامه تأکید کرد: ما با عنوان مسلمانانی که به دستور پیامبر اعظم(ص) وظیفه داریم در مقابل ظلم بایستیم و طبق قاعده قرآنیِ «لا یَظلمونَ و لا یُظلمون»، همان‌طور که اجازه نداریم ظلم بکنیم، همان‌طور هم اجازه نداریم ظلم را بپذیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: اگر در گوشه و کنار جهان اسلام و حتی اقصی نقاط جهان به مظلومی ظلم شود، اسلام عزیز این تکلیف را بر عهده ما گذاشته که در قبال ظلمی که انجام می‌شود، بی‌تفاوت نباشیم و اعلام موضع کنیم و اگر می‌توانیم جلوی آن ظلم را بگیریم.

وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین که سال‌ها در خط مقدم جبهه مقاومت برابر ظالمان و صهیونیست‌های خبیث قرار گرفته و هزینه‌های اصلی را در این مسیر پرداخت کرده‌اند حداقل انتظارشان از دیگر مسلمانان جهان این است که از آن‌ها پشتیبانی کنند و آن‌ها را در میدان مبارزه تنها نگذارند.

حجت‌الاسلام طاهری اضافه کرد: ما که به دستور اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مامور به حمایت از مظلومان هستیم و تقدس قبله اول مسلمانان در روایات متعددی به ما رسیده و حفاظت از حرمت این ارض اقدس را به‌عنوان تکلیف برای ما قرار داده‌اند، وظیفه‌ی سنگین‌تری داریم که در مقابل ظلم متجاوزان و هتک حرمت به مقدسات بی‌اعتنا نباشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم به قدر توان خود در میدان مقابله با سرچشمه نکبت و خباثت نقش‌آفرینی کنیم، گفت: حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که در روز جهانی قدس که تدبیر داهیانه و طراحی دقیق و راهبردی حضرت امام راحل (ره) است و استمرار این جریان مقدّس مورد تأکید همیشگی رهبر معظم انقلاب است در حد وسع خود نقش‌آفرینی بکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha