پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ افتتاحیه دوره آموزش مقدماتی خبر و سواد رسانه مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ حجت الاسلام عسکری گفت: چشم اندازی که در دراز مدت برای این کانال های استانی ترسیم کرده ایم رسیدن به جایگاهی است که بتوانند مرجعی برای رفع نیازهای عمومی طلاب استان ها به طور خاص و در مرحله بعد به عنوان یکی از مراجع پاسخگویی به مردم آن استان ها باشند.

حجت الاسلام ابوالقاسم عسکری، امروز در حاشیه افتتاحیه دوره مقدماتی خبر و سواد رسانه که برای مدیران کانال های مجازی استانی مجمع نمایندگان طلاب در حال برگزاری است، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: بعد از تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در ایجاد فضای مجازی مناسب برای پوشش اخبار و اطلاع رسانی و بخصوص تبیین که رسالت اصلی مجمع نمایندگان طلاب است تصمیم گرفته شد ۳۱ کانال مجازی استانی علاوه بر کانال اصلی مجمع، برای مجامع استانی تشکیل شود.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان طلاب علاوه بر کمیسیون هایی که دارد، مجامع استانی جداگانه ای را دارد که نمایندگان هر استان از آن طریق فعالیت هایی در ارتباط با طلاب استان های خود دارند.

وی گفت: ما برای پوشش دادن اخبار مربوط به نمایندگان طلاب، پوشش دادن اخباری که مربوط به استان هاست و بویژه تبیینی که متناسب با طلاب و فضای آن استان ها باشد کانال های تخصصی را تشکیل داده ایم.

مسئول روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب بیان داشت: به دلیل اینکه این حرکت جهادی بود کسانی از طلاب یا نمایندگان استان ها برای کمک به ما به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی نمودند تا این کانال ها را مدیریت نمایند.

وی افزود: ضرورت داشت این افراد که انگیزه های انقلابی و جهادی دارند فنون و تکنیک های خبرنگاری، اطلاع رسانی، تولید محتوا و به طور کلی تولیدات چندرسانه ای در فضای مجازی را آموزش ببینند تا بتوانیم آن اعتمادی را که لازم است طلاب به این مجموعه پیدا کنند ایجاد نماییم.

حجت الاسلام عسکری اظهار کرد: چشم اندازی که در دراز مدت برای این کانال های استانی ترسیم کرده ایم رسیدن به جایگاهی است که بتوانند مرجعی برای رفع نیازهای عمومی طلاب استان ها به طور خاص و در مرحله بعد به عنوان یکی از مراجع پاسخگویی به مردم آن استان ها باشند.

وی گفت: اقدامی دیگری که در این راستا شد عدم توقف تشکیل این کانال ها بخاطر آموزش بود و این کانال ها در حدود ۲ ماه است که راه اندازی شده اند؛ هدف از این اقدام ایجاد احساس نیاز به آموزش برای مدیران کانال ها بود.

مسئول روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب عنوان داشت: به دلیل شرایط کرونایی فیلم دوره های آموزشی را تدوین کرده و در اختیار مدیران گروه ها قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در نظر داریم این دوره ها را برای سایر نمایندگان طلاب نیز برگزار نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha