پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه محمدیه

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت : ایران بر لغو کلیه تحریم ها از سوی آمریکا تاکید جدّی دارد و تیم مذاکره کننده باید شدیدا مراقب شیطنت های آمریکا در مذاکرات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، امروز در جلسه ای با مسئولین شهر محمدیه قزوین، گفت: فاجعه خونبار انفجار در دبیرستان دخترانه شهر کابل، سیاست های شیطانی آمریکا را در پشت صحنه دارد و تمام مسلمانان به صورت یکصدا این جنایت را محکوم می کنند.

وی ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم جعلی اسراییل علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، بیان کرد: دفاع از مردم مظلوم فلسطین از آرمان های مهم انقلاب اسلامی و مردم ایران بوده و هست و میراث گرانبهایی‌ست که از امام راحل عظیم الشأن به یادگار مانده است.

حجت الاسلام آقا حسینی تصریح کرد:  قدس قطعاً در سایه ادامه استقامت به یاد ماندنی ملت فلسطین، وحدت گروه های مبارز جهادی حول محور مقاومت و ایمان و توکل به پروردگار، آزاد خواهد شد و حامیان رژیم صهیونیستی نصیبی جز روسیاهی و بدنامی تاریخی، نخواهند برد.

 وی ادامه داد: ملت مبارز فلسطین تاکنون فرزندان بسیاری را تقدیم آرمان خود کرده است و در برابر دشمن تا دندان مسلح هرگز از پای ننشسته و نخواهد نشست.

 امام جمعه شهر محمدیه همچنین به مسئله انتخابات پرداخت و بیان کرد: متاسفانه برخی کاندیدا ها تا زمانی که نتیجه انتخابات به سود آنهاست این امر را سالم می دانند، ولی اگر نتیجه به دست آمده بر ضررشان باشد همان انتخابات را ناسالم و مردود می خوانند.

حجت الاسلام آقا حسینی تصریح کرد: عده ای با مسیر غلطی که در پیش گرفته اند موجب ریختن آب در آسیاب دشمن می شوند.

وی در پایان گفت: ایران بر لغو کلیه تحریم ها تاکید جدی دارد و تیم مذاکره کننده ایرانی باید مراقب شیطنت های آمریکاباشد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha