پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محسن اراکی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راه نجات از دست جنایات آمریکا و صهیونیسم، ایجاد یک جبهه جهانی مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،آیت الله اراکی امروز در تجمع بزرگ حوزویان  که از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه در مدرسه فیضیه در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت حادثه تروریستی افغانستان برگزار شد، گفت: تجمع امروز به همه این اعلام را می دارد که حوزه های علمیه کشور، پشتیبان مظلومان عالم به خصوص مردم فلسطین و افغانستان است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، افزود: همه ما باید با جان و مال و هر آنچه در اختیار داریم به کمک مجاهدان فلسطین بشتابیم.

استاد حوزه با ذکر این مطلب که شهدای فلسطین شهدای ما هستند، اظهار کرد: زنان فلسطین که در غم جوانانشان می سوزند مادر و خواهران ما هستند. اعلام می داریم به مجاهدان فلسطینی که شما تنها نیستید زیرا یک ملت مقتدر و مقاوم به نام ملت ایران پشتیبان شما است.

وی تصریح کرد: بر هر مسلمانی واجب است که به کمک مردم فلسطین و مجاهدان غزه و همه کسانی که در محور مقاومت فعالیت می کنند بشتابند. یاری مردم غزه یک وظیفه شرعی و واجب قطعی برای مسلمین است. همه مسلمانان باید با دانش و جان  مال و سلاح خود به یاری مردم فلسطین و غزه بشتابند.

آیت الله اراکی بیان کرد: از کشورهایی که همجوار فلسطین هستند می خواهیم راه را برای رزمندگان جبهه مقاومت بازکنند تا به کمک مردم فلسطین بشتابند. امروز همه در آتشی که صهیونیست ها افروخته اند می سوزند.

وی گفت: امیدواریم که حکومت ها کمک کنندو ملت ها برخیزند و به یاری مردم فلسطین بشتابند. این زخم یکی از زخم هایی است که به وسیله آمریکا بر پیکره جامعه اسلامی وارد می شود. آمریکا است که امروز افغانستان شریف را به خون آغشته است. امروز مدرسه سیدالشهدای افغانستان به دست عمّال آمریکا به خون کشیده شد. داعش مثل صهیونیست ها ابزار آمریکا هستند و باید هم مرگ بر آمریکا گفت و مرگ بر آن دست هایی که دختران و کودکان فلسطینی و افغانی را به خاک و خون می کشند.

وی اظهارکرد: همزمان با بیرون بردن نیروها دستور میدهند که چنین کارهایی کنند که ثابت شد که آنها باید باشند. این کار را در کشورهای دیگر هم انجام می دهند. آمریکایی ها بدترین جنایت های تاریخ را در سراسر جهان  منطقه ما مرتکب می شوند. ما همه حکومت های آزادی خواه ومستقل جهان را فرا می خوانیم که به کمک مردم فلسطین بشتابند.

وی گفت: جبهه مقاومت بر علیه آمریکا باید در شکل بین المللی ایجاد شود.کشورهایی مثل روسیه و چین و آفریقای جنوبی و برزیل و همه کشورهایی که اندکی استقلال دارند باید این جبهه جهانی را ایجاد کنند زیرا آمریکا همان بلایی را بر سرما می آورد که بر سر افغانستان و عراق در آورده است.

آیت الله اراکی بیان کرد: از جبهه مقاومت می خواهیم که لشکر بین المللی مقاومت برای آزادی فلسطین و تحت اشغال آمریکا تشکیل دهد. امروز از سردار محور مقاومت،سردار قاآنی پشتیبانی می کنیم. امیدواریم که لشکر قدس به لشکر جهانی مقاومتی شود که از همه جوانان دارای انگیزه جهادی استفاده کند  این لشکر جهانی علیه آمریکا شکل گیرد.

وی در پایان اظهار کرد: به فلسطینی های مجاهد اعلام می کنیم که صبر کنید که صبح پیروزی نزدیک است و پایان شب سیه سپید است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha