سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مراسم اعلام انزجار حوزویان خراسان از جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطین و افغانستان

حوزه/ مسلمانان غزه که این مبارزه را در مکتب خمینی کبیر آموختند و با تدابیر خلف صالح او، کارزار با سنگ را بدل به ستیز موشکی نمودند امروزه با حول و قوه خداوند جبار می‌روند تا درسی جاوید به صهیونسیم و حامیانش بدهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه اصفهان در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مقاومت مردم فلسطین بیانیه ای بدین شرح صادر کردند:

بسم الله القاصم الجبارین.
تَبَّتْ یَدا أَبی‏ لَهَبٍ وَ تَبَّ،ما أَغْنی‏ عَنْهُ مالُهُ وَ ما کَسَبَ، سَیَصْلی‏ ناراً ذاتَ لَهَبٍ.
فلسطین، پاره تن اسلام و قلب تپنده همه مسلمانان جهان، امروزه آماج حملات ددمنشانه مشتی غاصبِ آدم کشِ یهودی قرار گرفته که برای رسیدن به اهدافِ پلید و غیر انسانی خود جان مردان، زنان و کودکان را به نیستی کشانده و با حمایت سازمان‌ها و دولت‌های غربی و به ظاهر حقوق بشری از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کنند.

این رژیم خون‌آشام و کودک کش، سگِ هار آمریکا در منطقه است که از رذالت و خیانتِ سران دولت‌های اسلامی استفاده وافر برده و با فرصت‌طلبی از موقعیت‌های مقطعی برای حمله به کشورهای مختلف اسلامی و نابودی زیرساخت‌های آنها و جاسوسی و ترور، سعی دارد نظام پوشالی و رو به زوال خود را بزکی تنومندانه کرده و به جان و نوامیس آحاد مسلمین تعرض نماید. .
غزه عزیز و کرانه باختری که در خط اول و مقدم این مبارزه قرار دارند، امروز از سویی دردمند این تعرض و عدم حمایت سران دولت‌ها است و از سویی با سرپنجه‌های آتشین به پاسخگوئی مقتدرانه به رژیم سفاک یهودی‌مسلک است تا این غده سرطانی بدخیم را از جهان بشیریت حذف نماید .

مسلمانان غزه که این مبارزه را در مکتب خمینی کبیر آموختند و با تدابیر خلف صالح او، کارزار با سنگ را بدل به ستیز موشکی نمودند امروزه با حول و قوه خداوند جبار می‌روند تا درسی جاوید به صهیونسیم و حامیانش بدهند.

علما، اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه اصفهان وظیفه خود می‌دانند از این حرکت عزت آفرین و رو به جلو مجاهدان مسلمان فلسطین حمایت کرده ، رجاء واثق دارند با استعانت از فضل بی منتهای رب العالمین، شاهد تحقق وعده‌های الهی در نصرت مومنین و نابودی ظالمین بر مبنای آیه "وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ" باشند .

من الله التوفیق و هو المستعان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha