جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طباطبایی

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نفهمم ترین و احمق ترین انسانها روی زمین طبق آیات قرآن همین یهودی ها و صهیونیستها هستند، گفت: صهیونیست ها بسیار ترسو هستند و امروز نیز در جنگ فعلی همه به پناهگاه رفته اند و دنبال سوراخ موش می گردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی، پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه اصفهان علیه جنایات رژِیم غاصب صهیونیستی که در مدرسه صدر بازار برگزار شد، پیرامون چرایی اینکه امام و رهبر معظم انقلاب در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی اصرار داشته و دارند عنوان کرد: اول اینکه بیت المقدس، مکان مقدسی برای مسلمانان است و بیش از ۱۵ سال قبله مسلمانان بوده و محل عروج رسول خدا(ص) به معراج بوده است و انبیای زیادی در آنجا مدفون هستند.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان در بیان جهت دیگر چرایی دشمنی با اسرائیل اظهار کرد: طبق  فرمایش امیرالمومنین(ع) باید با ظالم دشمنی کرد و ما با رژیم کودک کش غاصب که به صغیر و کبیر رحم نخواهد کرد، دشمنی داریم.

وی اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۹ کشورهای اسلامی بعد از شکست دولت عثمانی اینگونه تقسیم شدند که سوریه و لبنان برای فرانسه، فلسطین در سیطره انگلیسی ها قرار گیرد و انگلیسی ها یهودی ها را به این سرزمین آوردند تا مثلا هلوکاست را جبران کنند. این افراد زمین هایی را خریدند و کم کم به فکر ایجاد پایگاه در آن منطقه افتادند و به تدریج اعلام حکومت یهود و صهیونیست در آن منطقه شد، همچنین می خواستند مترسکی داشته باشند تا کشورهای اسلامی را تحت سلطه خود قرار بدهند و اگر کشوری از کشورهای اسلامی فرمانبردار نبود، آنرا نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها قرار بود از نیل تا فرات را تصرف کنند و حکومت بزرگ یهودی تشکیل و اگر هر مسلمانی کوچکترین کاری علیه آنها انجام دهد او را نابود کنند، تصریح کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی زمین ها را از فلسطینی ها می‌گرفتند و اگر آنها اعتراض می کردند آمریکایی ها به عنوان صلح طلب ورود می کردند و اجازه اعتراض نمی دادند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نفهمم ترین و احمق ترین انسانها روی زمین طبق آیات قرآن همین صهیونیست ها هستند، خاطرنشان کرد: یهودی ها همه معجزات حضرت موسی را دیدند، اما بلافاصله بعد از فقط ده روز تاخیر پیامبرشان گوساله پرست شدند.

 آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه قرآن به هیچ گروهی بدگویی نکرده اما درباره یهودی ها صریح می فرماید، بدترین دشمن شما مسلمانان؛ یهود و مشرکین هستند و اینها آدمهای ترسو، احمق و نفهم هستند، تاکید کرد: برخلاف آنچه خیال می کنند یهودیان آمریکا را اداره می کنند، آمریکا صرفا از ثروت اینها استفاده می کند و در اصل آمریکا اینها را به لحاظ مدیریتی و فکری اداره می کند.

 وی با اشاره به اینکه صهیونیستها خودشان را نژاد برتر می دانند و معتقدند خدا همه چیز و همه کس را برای یهود خلق کرده و اجازه هم نمی دهند کسی یهودی شود، اذعان کرد: متاسفانه سران کشورهای اسلامی (عربی) ترسو هستند وگرنه طبق آیه قرآن کسی حق ندارد یهود و نصاری را به عنوان دوست اتخاذ کند و اگر کسی را به دوستی بگیرد اصلا مسلمان نیست

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل غده سرطانی است، یعنی اگر جلویش گرفته نشود به همه جا کشانده خواهد شد، یادآور شد: امروز مقاومت تقویت شده و مقابل آنها ایران اسلامی است و آمریکا به صراحت میگوید ما از اسرائیل حمایت میکنیم ولی مقاومت با آنها چنان کرد که ابهت پوشالی گنبد آهنین نابود شد.

 وی در پایان عنوان کرد: یهودی ها بسیار احمق و نادان هستند و برخلاف آنکه خیال می کنند آمریکا را اسرائیل اداره می کند، آمریکا فقط از پول صهیونیستها استفاده می‌کند ولی در اصل از صهیونیستها استفاده ابزاری می کند وگرنه چرا در یک منطقه بی حاشیه به آنها زمین ندادند؟ چون می‌خواهند اینها ابزاری برای جنگهای نیابتی آنان با مسلمانان باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha