پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد: در مقطع حساس کنونی، رسالت مهم طلاب و روحانیون بسیجی، زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در نشست فرماندهان پایگاه های بسیج مدارس علمیه استان قم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن همایش مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و در وهله بعدی زمینه سازی برای انتخاب اصلح، از جمله انتظارات مهم رهبر معظم انقلاب از ما بسیجیان به خصوص طلاب بسیجی در وضعیت فعلی است.

وی با بیان این که رسالت روحانیت انقلابی و بسیجی باید امروز گفتمان سازی در جهت پیشبرد اهداف متعالی انقلاب باشد، گفت: در شرایطی که دشمن با ابزارهای مختلف رسانه ای و فرهنگی و هنری به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات است، ما نباید بگذاریم که یأس و تردید در جامعه در این زمینه ایجاد شود.

وی همچنین ابراز داشت: به لطف الهی به همت برخی از پایگاه های بسیج مدارس علمیه شهر مقدس قم برنامه ها و طرح های خوبی برای زمینه سازی در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و نیز تبیین و ترویج شاخصه های کاندیدای اصلح در حال انجام است و بی شک این مجاهدت ها در راستای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نزد خدای متعال توأم با اجر فراوانی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha