جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ گفت‌وگوی علمی آیت‌الله علوی بروجردی و استاد خسروپناه دزفولی

حوزه/ کجایند آنها که امروز از نواندیشی دینی دم می زنند و دیروز صدام را خالد بن ولید می خواندند و می خواستند علیه آمریکای اشغالگر در عراق بشورند؛ اینک هیچ پیامی و سخنی درباره مظلومان غزه نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه از استادان حوزه علمیه قم در پیام تبریکی به مردم غزه به مناسبت پیروزی بر صهیونیسم غاصب به سکوت روشنفکران کور اندیش جهان اسلام در برابر جنایات صهیونیست ها واکنش نشان داده که متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا  
ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺳﺮﺳﺨﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ﺩﺭ ﻛﻴﻨﻪ ﻭ ﺩﺷﻤﻨﻲ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ، ﻳﻬﻮﺩﻳﺎﻥ ﻭ ﻣﺸﺮﻛﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﻲ ﻳﺎﻓﺖ.
پیروزی فلسطین و غزه مبارک باد. پیروزی مردم مظلوم مسلمان اما مقتدر که بر تهاجم ظالمان صهیونیستی برای چندمین بار پیروز شدند؛ پیروزی که رژیم اشغالگر را عاجزانه به سوی اعلام آتش بست سوق داد.
روشنفکران کور اندیش جهان اسلام به ویژه ایرانیان خارج نشین کجایند که از حادثه دردناک مرگ فرزند به دست پدر، کوه می سازند و نظام جمهوری اسلامی را مقصر می خوانند؛ اما در برابر جنایات رژیم اشغالگر علیه کودکان و زنان و مردان فلسطینی و کشتار مدرسه دخترانه افغانستان توسط رژیم آمریکا لال می شوند.
سلبریتی های بی سواد و بی دردی با خودروهای لاکچری و زندگی در ویلاها و منازل چند صد میلیاردی که تنها دردشان پرداخت خیریه ها برای مجالس اهل بیت علیهم السلام است و اینک از دیدن و شنیدن این همه جنایت، کور و کر و لال می شوند.
کجایند فمینیست ها و طرفداران حقوق حیوانات و محیط زیست و حقوق بشر؟ چرا در لانه های خود خزیده اند؟
کجایند آنها که امروز از نواندیشی دینی دم می زنند و دیروز صدام را خالد بن ولید می خواندند و می خواستند علیه آمریکای اشغالگر در عراق بشورند؛ اینک هیچ پیامی و سخنی درباره مظلومان غزه نمی دهند.
خداوندا تو شاهد باش که چگونه مال حرام و زندگی دنیاگرایانه و بی بصیرتی، فرصت طلبان سکولار می سازد.
دنیای پر از ظلم و جور که با سکوت نسبت به ظلم صهیونیست‌ها سپری می شود؛ اما باید دانست که:
الا ان نصر الله قریب
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
عبدالحسین خسروپناه دزفولی
طلبه حوزه علمیه قم
اول خرداد ۱۴۰۰دهم شوال ۱۴۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha