شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شعبانی

حوزه/ معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به آغاز جلسات تفسیر قرآن حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: اولین جلسه از سلسله نشست‌های تفسیر قرآن، روز دوشنبه ۳ خرداد بعد از نماز مغرب و عشار در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

مسلم مخفی، معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به لزوم تدبر در آیات قران و در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار داشت: با تاکید امام جمعه همدان بر برگزاری نشستی با عنوان تفسیر قران و طی هماهنگی‌های صورت گرفته، مقرر شد تا در جلساتی به صورت هفتگی در یکی از مساجد شهر همدان این برنامه اجرا شود.

وی با دعوت از مردم ولایتمدار همدان برای حضور در این نشست یادآور شد: اولین جلسه از سلسله نشست‌های تفسیر قرآن، روز دوشنبه ۳ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد که این مراسم در هفته آتی در همین مکان و زمان، به صورت هفتگی استمرار خواهد داشت.

مخفی با تاکید بر اینکه اقدامات لازم برای رعایت مسائل بهداشتی در مسجد اندیشیده شده است، گفت: از علاقمندان می‌خواهیم تا با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مجموعه مسجد و دفتر نماینده ولی فقیه را در برگزاری هر چه بهتر مراسم یاری کنند.

وی در پایان یادآور شد: مراسم به صورت زنده از طریق فضای مجازی و پیام رسان اینستاگرام به آدرس instagram.com/shabani__ir و پس از مراسم نیز محتوایت و متن سخنرانی از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برای استفاده عموم مردم منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha