جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ضبط پخش زنده سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعة المصطفی گفت: مشارکت حداکثری موجب ناراحتی و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی و خوشحالی علاقمندان انقلاب اسلامی می شود و برمبنای آیات قرآن، رضایت خدا را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، شامگاه سه شنبه در نشست مجازی که با موضوع «حضور حداکثری، نقش طلاب، انتخابات۱۴۰۰» به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، پیرامون انتخابات اظهار کرد: ما در طول زندگی با انتخابات بسیاری مواجه هستیم، اعم از انتخاب مسکن، همسر، شغل و ...

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی افزود: انگیزه های انتخاب عبارتند از انتخاب از روی جهالت، انتخاب از روی ترس، انتخاب از سویِ سود جویی و انتخاب از سوی آگاهی و بصیرت است.

وی اظهار کرد: انتخاب ها باید  صحیح و از روی بصیرت و آگاهی باشد، در پی طرفداری از کاندیداها اخلاق اسلامی را رعایت کنیم و از تهمت و دروغ پرهیزکنیم، پیوسته به اصول انقلاب رجوع کنیم و بابیان پیشرفت های علمی در عرصه های مختلف امیدآفرینی کنیم .

رفیعی عنوان کرد: پیشرفت های علمی حاصل ریل گذاری علمی بوده است و این روند با تغییر دولت ها وسلایق سیاسی حفظ شده است.

وی همچنین به اثرات حضور حداکثری مردم اشاره کرد که باعث کار آمدی دولتِ منتخب، دلگرمی مردم  و مشروعیت حکومت است و گفت: این امر مستلزم استقبال مردم است و باعث تقویت نظام می شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: همان طور  که سردار شهید سلیمانی بیان کرد«نظام حرم است در حفظ حرم بکوشیم» مشارکت حداکثری موجب ناراحتی و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی و خوشحالی علاقه مندان انقلاب اسلامی می شود و برمبنای آیات قرآن، رضایت خدا را به همراه دارد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: در اکثر وصیت نامه شهدا، پشتیبان ولایت فقیه بودن و حضور در انتخابات بیان شده است، لذا باید تحقق ساز وصیت شهدا باشیم.

 وی خطاب به طلاب اظهار کرد: بیانات امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ی اهمیت انتخابات گوشزد شود و از روشنگری  و تبیین دستاوردها غفلت نورزید.

رفیعی، مشکلات کنونی کشور را ناشی از تحریم، کرونا و سوء مدیریت ارزیابی کرد و ضمن دعوت به نقد عملکردها، پرهیز از سیاه نمایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی و فن آوری، بیان کرد: در انتخاب اصلح به ویژگی های سوابق و عملکرد افراد و نگاه نخبگان جامعه  باید توجه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha