شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انتخابات مایه نفی حرکت ای دشمنان و اقتدار نظام خواهد بود

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان ها و نیروی انتظامی بازوان محکم ولایت در استان‌ها هستند، پیشنهاد داد: در استان ها یک کمیته مشترک بین نیروی انتظامی و نهاد امامت جمعه تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری،  روز چهارشنبه همایش کشوری بصیرت دینی و انقلابی اظهار داشت: مقوله نظم و امنیت پایدار یک امر راهبردی است و نیروی انتظامی و ائمه جمعه در این مقوله نقش راهبردی دارند و می‌توانند در کنار هم در آفرینش این امنیت در ابعاد مختلف آن، نقشی به سزا داشته باشند و موجب پیشرفت و آفرینش تمدن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره نحل و اهمیت امنیّت در قرآن کریم، تصریح کرد: یکی از ابعاد هندسه آرمانشهر دینی، امنیت و اطمینان خاطر در فضای جغرافیای مردمی است و نیروی انتظامی در این عرصه بسیار مهم در منظومه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین بوده است.

وی افزود: در شرایط کنونی با وجود فرماندهی محترم ناجا و مدیریت دانش بنیان و حرکت‌های جهادی و هماهنگی های بسیار خوبی که با روحانیت و ائمه جمعه داشته، موفقیت های روز افزونی مشاهده می شود و امیدوارم هرچه زودتر به نیروی انتظامی تراز انقلاب اسلامی ایران دست پیدا کنیم.

 امام جمعه بوشهر با اشاره به مسئله انتخابات، فرمود: انتخابات یک نَفَس جدید، یک احیای سیاسی و مدیریتی و یک آغاز جهاد سیاسیِ مردمی برای یک حرکت نوین در افق پیش روی تمدن آفرینی اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان  ادامه داد: انتخابات باعث ایجاد روح جدید در فضای ملی، امیدآفرینی و یک تحول بسیار مناسب در جامعه و هم مایه نفی حرکت های دشمنان و مایه اقتدار برای نظام خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری، نقشی مهم، اساسی، بنیادین و راهبردی دارد و به همین جهت دشمنان در این عرصه در اولین گام به دنبال حضور کمرنگ مردمی، در دومین گام به دنبال انحراف در عرصه انتخاب اصلح و انقلابی و در سومین گام به دنبال ایجاد حرکت های ضد امنیتی و عرصه تخریب امنیت هستند.

وی ادامه داد: الحمدلله نیروهای امنیتی و جامعه اطلاعاتی ما همیشه در این عرصه در این ۴۲ سال موفق بوده‌اند و نیروی انتظامی و همچنین ائمه جمعه همیشه نقش بسیار موثری ایفا کرده اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان ها و نیروی انتظامی بازوان محکم ولایت در استان‌ها هستند، پیشنهاد داد: در استان ها یک کمیته مشترک بین نیروی انتظامی و نهاد امامت جمعه در تمامی عرصه‌های حضور حماسی و حداکثری، ایجاد امنیت، انتخاب اصلح و صلابت انتخاباتی در تمامی حوزه های مردمی و همچنین فضای حقیقی و مجازی تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: ما از همین امروز در استان ولایتمدار بوشهر این کمیته را تشکیل می دهیم و این کار می تواند منشاء خیرات و برکات بسیار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مورد عنایت خداوند و امام زمان «عج» است، تصریح کرد: ما باید با مجاهدت در فضایی پر از تقوا، اخلاق و ایمان سیاسی، حرکتی در جامعه ایجاد کنیم که مردم دلگرم به این انقلاب باشند، در صحنه باشند و یک جهاد سیاسی انجام دهند و آغازی باشد برای اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی ایران.

لازم به ذکر است، سردار اشتری فرمانده ناجا در سخنرانی خود از پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مبنی بر ایجاد کمیته مشترک بین ائمه جمعه و نیروی انتظامی استقبال کرد و خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور موافقت خود را با ایجاد این کمیته اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha