جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از تازه های نشر دین و رسانه مرتبط با انتخابات 1400

حوزه/ در آیینی با حضور رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از کتاب«اخلاق مناظره و گفت و گو در قرآن کریم با تأکید بر رسانه ملی»، «ایده ها؛ دستینه ای برای پژوهشگران و برنامه سازان» و «فصلنامه اشارات ایام» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین رونمایی از تازه های نشر دین و رسانه مرتبط با انتخابات ۱۴۰۰ که شامگاه امروز در مرکز پژوهای اسلامی صدا و سیما برگزار شد.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام صادق لیراوی، سرپرست اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیما، در ابتدای این جلسه با بیان این که رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب درست است، گفت: هدف صدا و سیما در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح است.

وی در ادامه افزود: بر اساس این هدف و با توجه به نیازهایی که در این زمینه احساس می شد، در صدد تألیف آثاری درباره اخلاق مناظره، نکات مهم و کلیدی برای برنامه سازان و پژوهشگران در انتخابات و تأمین محتوای برنامه ها برآمدیم.

حجت الاسلام لیراوی اظهار داشت: کتاب«اخلاق مناظره و گفت و گو در قرآن کریم با تأکید بر رسانه ملی»، «ایده ها؛ دستینه ای برای پژوهشگران و برنامه سازان» و «فصلنامه اشارات ایام» در این راستا منتشر شده است.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم، به دست آیت الله حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از این آثار رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha