جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احد عبدالهی مدیر حوزه علمیه لرستان

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه نهج البلاغه چراغ راهی برای انتخاب اصلح است، گفت: شاخص های انتخاب اصلح براساس آیات و روایات، برای آحاد مردم تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بروجرد با اشاره به ضرورت انس طلاب با نهج البلاغه، گفت: مطالعه و تدبر در خطبه ها  و نامه های نهج البلاغه زمینه ساز تعمیق معنویت و اخلاق در حوزه های علمیه خواهد شد . 

وی با بیان اینکه طلاب باید وقت خود را به گونه ای تنظیم کنند که مطالعه نهج البلاغه به صورت روزانه در برنامه آنان قرار گیرد، ادامه داد: تدبر در نهج البلاغه موجب اخلاص در انجام امور، اشاعه سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی در زندگی فردی و اجتماعی و انجام رسالت تبلیغی طلاب خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان افزود: مطالعه نهج البلاغه موجب اثر بخشی و تعمیق در تبلیغ و منابر خواهد شد . 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به انتخابات، خاطرنشان کرد: شاخص های انتخاب اصلح براساس آیات و روایات، برای آحاد مردم تبیین و تشریح شود. 

وی با بیان اینکه نهج البلاغه چراغ راهی برای انتخاب اصلح است، گفت: انتخاب اصلح باید مطابق شاخصه ها و مولفه های اسلامی و انقلابی باشد تا شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در ابعاد مختلف باشیم . 

در پایان از کتاب درر المنثور (شرح نهج البلاغه) اثر حجت الاسلام لشنی از اساتید حوزه علمیه لرستان رونمایی و پس از آن از چهره های برتر قرآنی مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد تجلیل شد.

انتهای پیام
  
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha