جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز هیبت آمریکایی ها شکسته شده است و قدرت های پوشالی در برابر ملت ایران ذلیل شده اند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جلسه ای با کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: مردم ایران اسلامی در برابر قدرت های پوشالی ایستادگی کرده و می کنند و این کشور برآمده از خون شهدا و به پشتوانه مردم در سایه مدیریت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی پیش رفته  است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: امروز استکبار جهانی  می‌خواهد ایران را در فشار اقتصادی بگذارد، اما ملت با بصیرت و شجاع ایران اسلامی مانند سدی جلوی استکبار ایستاده‌اند و به دستور علی زمان مقاومت می ‌کنند تا پایان ابرقدرتی آمریکا و صهیونیست را مشاهده نماییم.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد:  انتخابات سال ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران منجر به وحدت، انسجام و اقتدار ملی می شود و چون مشتی محکم دهان دشمنان نظام را خُرد می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد:  آمادگی برای انتخابات باشکوه و با عظمت، امری ضروری است و بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب همه باید ضمن حضور پرشور در این آزمون سیاسی، فرد شایسته و لایق را انتخاب کنند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: مردم لایق‌ترین، کارآمدترین،  و شجاع ترین فرد را انتخاب کنند و با حضور گسترده، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل، شهید سلیمانی، و شهدای هشت سال دفاع مقدس نشان دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد امروز هیبت آمریکایی ها شکسته شده است و قدرت های پوشالی در برابر ملت ایران ذلیل شده اند.

حجت الاسلام معبودی به شیوع ویروس کرونا در جامعه و اینکه همچنان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید می‌شود، عنوان کرد: مردم با رعایت دستورالعمل های  بهداشتی از بروز آسیب های ناشی از ویروس کرونا جلوگیری کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha