دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طرح "مشارکت امیدوارانه انتخابات 1400" در مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس عملیاتی شد

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس گفت: آگاهی دادن به مردم در انتخابات و تاثیرگذاری رأی آنان بر سرنوشت جامعه از وظایف طلاب و مبلغان است.

خانم عصمت قلی زاده طی گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری حوزه بیان کرد: با توجه به آیه یازدهم سوره رعد « إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»، تغییر سرنوشت هر جامعه ای به خواست و اراده ی مردم آن جامعه است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس با استناد به بیانات مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر اینکه «شرکت در انتخابات حق و تکلیف است تا مردم سرنوشت را به دست خودشان رقم بزنند.»، تصریح کرد: انتخابات به معنای مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه است، بنابراین شرکت در انتخابات، حقی است که خداوند به انسان عطاء کرده است.

وی اظهار کرد: هدف دشمنان قسم خورده ی نظام جمهوری اسلامی، حضور کم رنگ مردم در انتخابات است ولی مردم نجیب ایران با هوشمندی بسیار، این نقشه ی دشمن را نقش بر آب می کنند.

 قلی زاده با اشاره به وظایف طلاب و مبلغان، خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان با تبلیغ چهره به چهره با حضور در میان مردم با رعایت نکات بهداشتی و یا ایجاد کانال در فضای مجازی و بارگزاری مطالب مفید، مردم را از تاثیر گذار بودن رأی شان آگاه کرده و پاسخگوی شبهات و سوالات مردم باشند.

وی در ادامه با اشاره به بسته ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، بیان کرد: طرح «مشارکت امیدوارانه» با برگزاری پرسمان سیاسی با موضوع « ویژگی های اصلح» و بررسی مسئله ولایت فقیه در مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) اجرا شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بندرعباس یادآور شد: برگزاری مسابقه « رئیس جمهور شایسته در نظام ولایی» و « منشور اخلاقی انتخابات»، تولید عکس نوشته « مثل شهیدان» با محوریت وصیت نامه و سیره ی انتخاباتی شهدا، از دیگر برنامه های این طرح است.

وی در پایان اظهار کرد: برگزاری نشست بررسی « پیشینه انقلاب اسلامی» و « قاعده فقهی اصلح و فقه کارگزار در دولت اسلامی» از دیگر برنامه های بسته ویژه انتخابات است که در حال اجرا شدن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha