پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی عباسی

رئیس جامعة المصطفی العالمیه، تدوین سند راهبردی را زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان دانست و از تلاش مسئولان این نمایندگی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ علی عباسی، پیش از ظهر در جلسه ای با مسئولان نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان رضوی، با تأکید بر اهمیت و جایگاه نمایندگی جامعةالمصطفی در مشهد مقدس، اظهار کرد: تبادل تجربیات و نظرات با صفوف و بخش‌های ستادی، بسیار مفید و ارزشمند است و ‌می‌تواند در ارتقای افق‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه، تدوین سند راهبردی را زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان دانست و در ادامه، از تلاش مسئولان نمایندگی خراسان تقدیر کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین صالح‌، نماینده جامعةالمصطفی در خراسان نیز با ارائه گزارشی، گفت: نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان با توجه به جایگاه و گستردگی، می‌تواند نقش برجسته‌ای در تحقق اهداف عالی جامعةالمصطفی ایفا نماید. در سفر مسئولان نمایندگی به قم، ضمن جلساتی که با معاونت‌های جامعةالمصطفی برگزار شد، در این زمینه گفت‌وگوهای خوبی صورت پذیرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha