جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام

حوزه/ جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به مناسبت سی ودومین سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) طی بیانیه ای اعلام کرد: شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی آخرین نفس های خود را می کشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه در سی و دومین سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً (در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند بعضی پیمان خود را به آخر بردند ( و در راه او شربت شهادت نوشیدند ) ، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. ) آیه ۲۳ سوره مبارکه الاحزاب

در آستانه سی و دومین سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) و قیام شکوهمند ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ ، جهان اسلام وعرب شاهد تحولات و رویداد های سیاسی و استراتژیک بسیار مهمی قرار دارد . که در رأس آنها جبهه مقاومت اسلامی و آرمان فلسطین می باشد . از دیدگاه حضرت امام خمینی ( ره) مهمترین مسئله و مادر تمامی مسایل امت اسلامی آرمان مردم فلسطین است ، که از دغدغه های مهم رسالت مکتبی و مسئولیت  های خطیر آن عزیز سفر کرده  آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی بوده و هست.

امروز ما شاهد نبرد ( شمشیر قدس ) برای آزادی تمامی سرزمین های اشغالی و تمامی خاک فلسطین از رود تا دریا هستیم.

در سی ودومین سالگرد ارتحال امام عظیم الشان (ره) شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی آخرین نفس های خود را می کشد ، و چیزی از عمر نکبت بارش باقی نمانده است و به روزی به دست مجاهدان راستین برای همیشه ریشه کن خواهد شد.

امام خمینی (ره) از همان ابتدای آغاز نهضت اسلامی و قیام ۱۵ خرداد از آزادی فلسطین مطلع بودند و بارها در سخنرانی ها و مواضعشان در طول دوران مبارزه و پس از آن  بدان اذعان نمودند ، تا اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و پس از اندکی ایشان روز جهانی قدس را اعلام کردند که به برکت آن نامگذاری امروز شاهد تحولات فراگیر و ریشه ای در خصوص آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف و تمامی سرزمین های اشغالی می باشیم . پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر رژیم شاهنشاهی و اخراج نیروهای بیگانه آمریکایی و برچیده شدن پایگاه های نظامی آنها ، نظام اسلامی ایران بیش ۴۲ سال است که در مقابل استکبار جهانی و دفاع از آرمان فلسطین به عنوان اولین ومهمترین مسئله جهان اسلام مقتدرانه ایستاده و برای این  مقاومت و اهداف استوارش از جمله استقلال کشور از قدرت های شرق وغرب متحمل سختی ها ، فشارها و تحریم های ظالمانه سیاسی ، اقتصادی و نظامی بی شماری شده است.

امروز و پس از سال های طولانی از فراغ و ارتحال امام خمینی عزیز (ره) در سایه رهبری های حکیمانه و هوشمندانه رهبر فرهیخته انقلاب اسلامی حضرت امام سید علی خامنه ای ( دام ظله الوارف ) شاهد پیشرفت های شگرف در عرصه های گوناگون از جمله تحقق اهداف و آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی هستیم.

این پیشرفت های بزرگ و گرانسنگ در عرصه های تثبیت دولت اسلامی مقتدر و پایه های اجرایی آن و همچنین توجه فراوان به تقویت و گسترش جبهه مقاومت اسلامی و پیشرفت ها و توانمندی های نظامی و امنیتی آن می باشد . امروز شاهد آزادی کامل کشور لبنان از چنگال اشغالگران ، گسترش قیام ها و انتفاضه های فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی و پیروزی های شگفت آور از جمله آخرین  آنها ( نبرد شمشیر قدس ) هستیم.

خروج نظامیان بیگانه و برچیده شدن یک به یک پایگاه های نظامی آنها از منطقه در عراق ، بحرین ، عربستان ، امارات و افغانستان از جمله تحولات مهم و دستاوردهای جبهه مقاومت در ماه ها و سال های اخیر است که در سایه توجهات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده شهید و دلیر نیروی قدس سپاه سردار حاج قاسم سلیمانی (ره)  به ثمر نشسته است و امروز با هدایت ها و فرماندهی سردار حاج اسماعیل قاآنی ، این راه و راهبرد استراتژیک با قدرت ادامه دارد.

امروز در یمن شاهد جنبش قوی هستیم که دارد از اشغالگری و تجاوز های نظامی و محاصره بی رحمانه سعودی و امارات رهایی می یابد و در عراق پروژه اخراج کامل نیروهای بیگانه و تعطیلی پایگاه های نظامی آنها با قدرت ادامه دارد و در بحرین قهرمان قیام ها و انقلاب بزرگ مردمی برای رهایی از رژیم دیکتاتوری آل خلیفه و اشغالگری نیروهای آمریکایی و انگلیسی با قدرت و شدت روز افزون ادامه دارد.

به راستی خون های پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس ( رحمت الله علیهم )  و سایر شهدای مدافع حرم و مدافعین عتبات عالیات و سایر شهیدان جبهه مقاومت و ملت های اسلامی وعربی به ثمر نشسته است و به زودی گریبان گیر حکومت ها و رژیم های خودکامه و فراگیر منطقه از بلاد حرمین شریفین تا بحرین را خواهد گرفت . امروز در مسیر آزادی کامل قدس شریف و تمامی سرزمین های اشغالی فلسطین هستیم و به زودی تمامی ملت های اسلامی وعربی از اسکتبار و استعمار جهانی آمریکا ، غربی و صهیونیستی آزاد خواهند شد . جنبش و محور مقاومت امروز بیش از گذشته بر این نکته ایمان واعتقاد دارد که گزینه مقاومت تنها گزینه و انتخابی است که آزادی فلسطین و مردم فلسطین را رقم خواهد زد.

همچنین هیچ گزینه ای جز گزینه مقاومت نمی تواند ملت ها و کشورهای اسلامی و عربی را از رژیم های استبدادی و سازشگر با رژیم صهیونیستی نجات دهد . ملت های عربی واسلامی ما اطمینان دارند که می توانند خود را از رژیم های دست نشانده رهایی بخشند و نبرد شمشیر قدس این اطمینان و آرزوی مندی را بار دیگر به اثبات رسانید که آزادی و رهایی تنها از راه مقاومت به ثمر خواهد نشست و در راه آزادی از بندگی طاغوت می بایست هزینه های بزرگ و زیادی را تحمل شد . عزت ، کرامت ، آزادی و استقلال ثمره و دستاورد این هزینه هاست ، همان گونه که امام راحل (ره) توانستند با هدایت های خود پیروزی بر استبداد داخلی و استعمار خارجی را رقم بزنند . ملت های اسلامی و عربی یقیناً می توانند از رژیم های فاسد و دست نشانده و سازشگر با اشغالگران فلسطین رهایی یابند . و با اعتماد به نفس و تکیه بر ظرفیت های خود می توانیم بر طاغوت داخلی و شیطان بزرگ اجنبی از طریق پیروزی و آزادی تمامی سرزمین های اشغالی عربی واسلامی و فساد رژیم های دست نشانده فائل آییم.

در پایان و در سی ودومین سالگرد عروج ملکوتی روح خدا ، به روح بزرگ وپر فتوح امام راحل این احیاگر شریعت اسلامی خمینی عزیز ( ره ) درود وسلام می فرستیم . رهبری که فراتر از جغرافیای کشورش و زمان  می اندیشید و هیمنه پوشالی طاغوت های زمان و استکبار جهانی را به زیر کشید و بر ارواح مطهر شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ ( ۱۹۶۳ میلادی ) بر ضد رژیم ستمشاهی درود و تحیت می فرستیم . درود وسلام بر شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شهدای محور مقاومت و شهدای نبرد شمشیر قدس در نوار غزه ، رام الله ، الخلیل ، اللد و سایر شهر های فلسطین اشغالی . پیروزی قطعی و دست یافتنی است و به یاری خداوند متعال به زودی شاهد آزادی قدس شریف و برپایی نماز جماعت در مسجد الاقصی خواهیم بود  و به یاری جوانان غیور و مردم انقلابی فلسطین و همیاری سایر ملت های اسلامی وعربی و انقلابیون و جوانان غیرت مندش ،  فلسطین سربلند و پیروز خواهد بود.

(وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ)

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه

منامه – بحرین بزرگ اشغال شده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha