جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه رودبار

حوزه/ بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت معصومه سلام الله علیها رودبار با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و جهادی، با امید به ساخت مکانی اختصاصی برای مدرسه، در خدمت به مردم خستگی ناپذیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در گیلان، قریب به ۱۰ سال از فعالیت بانوان طلبه مدرسه علمیه خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها رودبار در خطه سرسبز گیلان می گذرد و امسال با اختصاص زمینی برای ساخت مکان مدرسه، مراسم کلنگ زنی آن در خرداد۱۴۰۰ و روز گذشته برگزار شد تا بانوان طلبه فعالیت های خود را با گام های محکم تری در خدمت به مردم بردارند. 

در این مراسم برخی از مسئولان استان و شهرستان، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه خواهران گیلان حضور یافتند و مسئولان در رفع موانع ساخت مکان اختصاصی و جذب کمک های خیران قول همکاری دادند.

این گزارش می افزاید: مکان فعلی مدرسه تا کنون استیجاری بوده است و بانوان طلبه مدرسه علمیه رودبار تنها در بخش فعالیت های جهادی، توانستند در ایام شیوع کرونا فعالیت های گسترده ای را در زمینه اطلاع رسانی به مردم برای مبارزه با کرونا، برنامه های تبلیغی مجازی و نیز حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حضور در تمام بخش های روستایی شهرستان رودبار، تهیه بسته های معیشتی برای کمک به نیازمندان، تولید ماسک و راه اندازی گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی انجام داده اند.

برپایه این گزارش، شهرستان رودبار جزء مناطق کوهستانی و محروم استان گیلان است و در ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ تعداد ۶۷ بانوی طلبه در مدرسه علمیه حضرت معصومه سلام الله علیها این شهرستان در حال تحصیل اند.

 از ابتدای شروع ثبت نام برای پذیرش سال تحصیلی آینده، کادر و ستاد پذیرش برنامه های فرهنگی و تبلیغی را در فضای مجازی و نیز با حضور در دبیرستان های دخترانه و تبلیغ چهره به چهره با بانوان شهرستان و یا برپایی ایستگاه های فرهنگی و جهادی برای اطلاع رسانی به مردم انجام داده اند.

مدرسه علمیه خواهران رودبار بعد از ۱۰ سال صاحب مکان اختصاصی می شود

کلیپ ویژه پذیرش مدرسه علمیه حضرت معصومه سلام الله علیها رودبار

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سمیه علیزاده IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام علیکم،خدا قوت تمامی شرایط ثبت نام مدارس علمیه شامل دبیران آموزش پرورش میشود؟بعد فارغ التحصیل شدن امکان خادم شدن در شهرهای زیارتی عین مشهد هست؟