شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: مردم کاری به متلک پراکنی ها ندارند و بحمدالله با شعور بالا قدرت تشخیص مسائل را دارند و به دنبال برنامه کارآمد هستند و رفتارهای توهین آمیز و متلک پراکنی را از هیچ کس نمی پسندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در نشست بصیرتی در مسجد امام جعفرصادق(ع) چغادک با اشاره به انتخابات، بر رعایت اخلاقی اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: امام صادق(ع) شاگردانی را به صورت تخصصی برای مناظره در موضوعات مختلف عقیدتی و اندیشه ای تربیت کرد که به آنان به صورت مؤکد توصیه می کرد و اجازه نمی داد که کسی در مناظره به طرف مقابل بد بگوید و اخلاق اسلامی را رعایت نکند. 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه همه ما باید اخلاق اسلامی را رعایت کنیم ولو اینکه در یک مناظره به صورت ظاهر شکست بخوریم گفت: اگر کسی در مناظره، ظاهراً شکست خورد ولی اخلاق اسلامی را رعایت کرد او حقیقتاً پیروز است، حتی اگر انتخابات را پیروز نشود، اما کسی که اخلاق اسلامی را رعایت نکند و با تهمت و اهانت بخواهد کار پیش را ببرد این به معنای شکست واقعی اوست.

وی افزود: مردم کاری به متلک پراکنی ها ندارند و بحمدالله  با شعور بالا قدرت تشخیص مسائل را دارند و به دنبال برنامه کارآمد هستند و رفتارهای توهین آمیز و متلک پراکنی را از هیچ کس نمی پسندند.

امام جمعه بخش چغادک با بیان اینکه احترام، حرمت و اخلاق اسلامی رمز پیروزی انسان در زندگی است، گفت: ما برای همین در این دنبا هستیم که اخلاق خود را به اخلاق الهی و اهل بیت(ع) نزدیک کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه بعضی از مسؤلان ناکارآمد متأسفانه طوری عمل کرده اند که نظام اسلامی به جهت عملکرد آنها شرمنده این مردم است، گفت: برخی از مسؤلان آمدند و با عملکرد خود به نظام ضربه زدند و موجب ناراحتی مردم شدند و گله مندی مردم نیز گله درستی است اما مردم همیشه نشان دادند که از مسئولان جلوتر بوده اند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه دشمنان همیشه آماده اند که مثل گرگ به مملکت ما و به نظام و انقلاب ما حمله کنند، ادامه داد: برخی از مردم ممکن است به خاطر ناراحتی و گلایه مندی ها از عملکرد مسؤلان بگویند در انتخابات شرکت نمی کنیم، اما چاره چیست؟ آیا با شرکت نکردن در انتخابات اوضاع بهتر می شود یا اینکه دشمن بیشتر بهره می برد؟ باید نسبت به آینده امیدوار بود؛ مردم این تغییر و تحول را می خواهند و وضعیت جامعه ای که قفل شده قابل قبول نیست و نیاز به تغییر است و در بین کسانی که در صحنه حاضر شده اند، افرادی هستند که می توانند إن شاء الله این وضعیت را تغییر دهند بر خلاف کسانی که همواره بر طبل نا امیدی می کوبند و می گویند؛ نمی شود و نمی توانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha