پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تودیع و معارفه مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء استان بوشهر

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام میثم دهقان به عنوان مسئول جدید بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء استان بوشهر معرفی و از زحمات حجت الاسلام زاهد دوست مسئول سابق این بنیاد تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، ظهر چهارشنبه  طی مراسمی با حضور سید احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء کشور،‌ جمعی از مسئولان و فعالین فرهنگی استان و با حضور تصویری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت الاسلام میثم دهقان به عنوان مسئول جدید بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء استان بوشهر معرفی و از زحمات حجت الاسلام زاهد دوست مسئول سابق این بنیاد تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این مراسم با بیان اینکه اقتصاد، سیاست، امنیت، دفاع، امور اجتماعی و حتی دانش و فناوری اسلامی، فرهنگ پایه است، گفت: فرهنگ پایگی اساس اسلام و تمام نهضت های دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ یک کلمه طیبه در نظام واره اسلامی است، اظهار کرد: اگر ما دارای یک اصالت فرهنگی و در زمینه تعمیق و توسعه فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشیم قطعا در عرصه‌های مختلف هندسه نظام موفق خواهیم بود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهمترین مؤلفه های قدرت نظام اسلامی بلکه مهمترین آن، مولفه قدرت فرهنگی است به همین خاطر از قرن‌ها قبل جهان استکبار به دنبال تهاجم نرم فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و علم و فناوری بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در شرایط کنونی وجود مبارک بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء یکی از ارکان فرهنگی جامعه است، افزود: برنامه های بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء نقشی راهبردی و تأثیرگذار دارد و این بنیاد خط مقاومت فرهنگی در عرصه های ملی و بین المللی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر یک استان فرهنگ پایه است و تاریخی بزرگ از علما و مقاومت فرهنگی دارد و پایتخت قرآن، انرژی و مقاومت ایران است، افزود: استان بوشهر پایتخت مبارزات استکباری ایران است و به گفته مقام معظم رهبری، تاریخ مقاومت بوشهر ویژه است چون آنجا فرهنگ مقاومت وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha