جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمبود کاغذ

حوزه/ مدیر انتشارات خط مقدم گفت: برای پاسخ به نیاز اهل فرهنگ و هنر و مخاطبان ادبیات پایداری به کاندیداهای انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری پیشنهاد می‌دهیم به جای استفاده از کاغذ در تبلیغات شهری، کاغذ مورد استفاده خود را جهت انتشار کتاب در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام هادی شیرازی، مدیر انتشارات خط مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود و گرانی کاغذ در بازار گفت: به دلیل کمبود و گرانی کاغذ نتوانسته‌ایم نیاز بازار برای چاپ مجدد کتاب هایمان را پاسخ دهیم.

وی افزود: در ابتدای فصل تابستان درخواست کتاب خوب رو به افزایش است ولی متاسفانه با توجه به بحران کمبود کاغذ، نتوانسته ایم به این نیاز اهل فرهنگ و عموم مردم به شایستگی پاسخ دهیم.

حجت‌الاسلام شیرازی اظهار داشت: بیش از 10 عنوان کتاب جدید آماده انتشار داریم ولی از ابتدای امسال هیچ سهمیه کاغذی به انتشاراتی ها تعلق نگرفته و بازار کاغذ آزاد نیز دچار آشفتگی است و کاغذ آزاد به قیمت مناسب پیدا نمی شود.

وی ادامه داد: همه ی این مشکلات باعث شده اند نه تنها نتوانیم کتاب های جدیدمان را به بازار عرضه کنیم که حتی درخواست تجدید چاپ کتاب های پر فروشی مانند «بیست و هفت روز و یک لبخند»، «ایرانی ها آمدند» و «ابوباران» نیز بی پاسخ مانده اند.

حجت‌الاسلام شیرازی در پایان گفت: برای پاسخ به نیاز اهل فرهنگ و هنر و مخاطبان ادبیات پایداری به کاندیداهای انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری پیشنهاد می‌دهیم به جای استفاده از کاغذ در تبلیغات شهری، کاغذ مورد استفاده خود را جهت انتشار کتاب در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha