چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
استاد رشاد

استاد رشاد تصریح کرد: وجوذ ذی‌جود آیت الله محمدتقی شریعتمداری از ذخائر معرفتی پایتخت بشمار می‌آمد و محضرش طی افزون بر نیم قرن، محفل معرفت و معنویت برای فضلا و طلاب حوزه عریق و اصیل تهران بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه‌ علمیه استان تهران در پیامی، ارتحال آیت الله حاج شیخ محمدتقی شریعتمداری را تسلیت گفت.

إنا لله و إنا الیه راجعون

با تاسف و تاثر عمیق مطلع شدیم استاد برجسته حوزه علمیه تهران، بقیة السلف، مدرس متضلع، آیت الله محمدتقی شریعتمداری (طاب ثراه) دار فانی را وداع گفته اند.

او محضر بزرگانی از سلف را درک کرده بود، در فلسفه از اساتیدی همچون علامه شهید مطهری، حکیم شهیر میرزا ابوالحسن شعرانی و فیلسوف و فقیه نامدار سید ابوالحسن رفیعی قزوینی (قدس الله اسرارهم) بهره برد و سالیان متمادی در محضر فقه و اصول حضرات آیات عظام محمدتقی آملی و سید احمد خوانساری حاضر شد.

وجوذ ذی‌جود آیت الله محمدتقی شریعتمداری از ذخائر معرفتی پایتخت بشمار می‌آمد و محضرش طی افزون بر نیم قرن، محفل معرفت و معنویت برای فضلا و طلاب این حوزه عریق و اصیل بود. فقدان او سبب خلأ جبران‌ناپذیری در این کلانشهر خواهد گشت.

این‌جانب این ضایعه ی مولمه را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام طله الوارف) و سایر مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، ارکان حوزه علمیه تهران، شاگردان و فرزندان سوگمند آن استاد خلیق و خدوم تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل، و برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اولیائش را مسئلت می دارم.

علی اکبر رشاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha