چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام شجاعی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) گفت: انقلابی‌بودن، پایبندی به خون شهدا، قدرت‌طلب نبودن، برنامه‌محور بودن و داشتن ارائه راهکار برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای گذر از مشکلات از ویژگی‌های کاندیدای اصلح است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی، ظهر امروز در نشست بصیرتی روحانیون شهرستان قزوین گفت: حضور و مشارکت بالا در انتخابات باعث عقب‌نشینی دشمن از مواضع و توطئه‌های خود شده، اما جایی که حضور مردم کمرنگ باشد، از همان جا ضربه می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح مهمترین اصل بعد از مشارکت حداکثری است؛ انقلابی‌بودن، پایبندی به خون شهدا، قدرت‌طلب نبودن، برنامه‌محور بودن و داشتن ارائه راهکار برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای گذر از مشکلات از ویژگی‌های کاندیدای اصلح است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین ادامه داد: قهر کردن با صندوق‌های رأی، کاری از پیش نمی‌برد، بنابراین امیدواریم با حضور آگاهانه مردم انتخاباتی پر شور و انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی اظهارکرد: دشمنان چون از توطئه‌های قبلی نتیجه نگرفته‌اند در تلاش برای تأثیرگذاری بر انتخابات هستند و  به امید خدا و با حماسه‌آفرینی مردم این تلاش‌ها مسکوت خواهند ماند..

 حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: صیانت از نظام جمهوری اسلامی از طریق انتخابات است و هرچه مشارکت بیشتر باشد این صیانت با ضریب و امنیت بالاتری تأمین می‌شود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: حضور مردم در انتخابات حماسه‌ای برای کتاب تاریخ انقلاب اسلامی، مایه امید انقلابیون، ناامیدی دشمنان و عقب نشینی استکبار است.

 وی همچنین در پایان ابراز امیدواری کرد که در ۲۸ خرداد انتخاباتی پرشور همراه با حاکمیت اخلاق برگزار شود و شاهد مشارکت حداکثری مردم برای تعیین سرنوشت خود و کشور باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha