جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمایت از نظام، از اوجب واجبات است

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: القای رای بی رای، شعاری است که استکبار جهانی منتشر کرده تا مردم از تعیین سرنوشت خود و حفظ نظام ناامید شوند و این امر موجب تضعیف دین و نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در نشست «بصیرتی و روشنگری انتخاباتی» که به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰  برای  مدیران، کارکنان و اساتید حوزه های علمیه خواهران استان همدان، در مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت، گفت: ما هر چه داریم از کرامت اهل بیت(ع) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اولین اقدام نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) در تشکیل حکومت اسلامی، افزود: برپایی و حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات  است، زیرا که خون های مقدسی در این راه نثار شده است.

وی ادامه داد: القای رای بی رای، شعاری است که استکبار جهانی منتشر کرده تا مردم از تعیین سرنوشت خود و حفظ نظام ناامید شوند و این امر موجب تضعیف دین و نظام می شود.

آیت الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: :باید هم روشنگری کنیم و هم انتخاب اصلح را برای رفع مشکلات پیشنهاد کنیم، زیرا حمایت از دین خدا و نظام اسلامی برهمه واجب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha