جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ مبلغین و ائمه جماعات مساجد استان قم از مردم ولایت مدار قم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح در پای صندوق های رأی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیانیه مبلغین و ائمه جماعات مساجد استان قم خطاب به مردم شریف، ولایت پذیر و شهید پرور شهرمقدس قم جهت حضور حداکثری پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای  ۱۴۰۰ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیٰ أَهلِها   نساء آیه

مهمترین نکته این است که حضور مردم در انتخابات پشتوانه مردمی نظام را نشان می‌دهد و این پشتوانه مردمی، در اقتدار واقعی نظام و ایران، تأثیری بی‌نظیر دارد.  رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

مردم شریف، ولایی، متدین و شهید پرور شهر مقدس قم؛

با تقدیم سلام و تحیات؛

 بنا به فرمایش ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (زید عزه) انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و نباید از دست داد. مخالفین جمهوری اسلامی نمی خواهند از این فرصت استفاده شود. این یک امکان برای ملت است. یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است. شور انقلابی مردم را نشان می دهد. وقتی مدرم در انتخابات شرکت کنند و شور خود را نشان دهند موجب امنیت کشور و پس زدن طمع دشمن می شود. هرچه انتخابات پرشورتر و با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه شود اثرات و منافعش برای کشور و مردم بیشتر خواهد بود.

بی شک کسی باید مسئول قوه مجریه شود که مسائل و مشکلات اصلی مردم را بداند و بتواند آن‌ها را حل کند، و در چنین صورتی، کشور به معنی واقعی کلمه سعادتمند خواهد شد.

انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند. بنابراین با شرکت در انتخابات که متعلق به خود شما است، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسئولیت است کمک بخواهید.

امید است با مشارکت بالا در این انتخابات سرنوشت ساز و تاثیرگذار وانتخاب فرد اصلح که دارای کفایت ، مدیریت، با ایمان، لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد، نمایش عظیمی از احساس مسئولیت ملت ما برای سرنوشت کشور ، نمایش عظیمی  از روح مشارکت‌جوی مردم در اداره‌ی کشور و از دلبستگی مردم به نظام شکل گیرد. و این انتخابات برای دشمنان انقلاب یک زلزله‌ی سیاسی و برای دوستان این نظام در اکناف عالم یک جشن واقعی و یک جشن تاریخی بوجود آورد.

ما مبلغین و ائمه جماعات مساجد قم  و خادمیاران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) ضمن اعلام حضور، از آحاد مردم  شهر کریمه قم به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علما، طلاب، دانشجویان ، اساتید، فرهیختگان، اصناف و بازاریان، بانوان و جوانان دعوت می نماید؛ علی رغم گله های مردمی بویژه قشرهای محروم درباره رسیدگی نکردن به مشکلات معیشتی و فرهنگی، با لبیک به رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و شناخت و پیروی از هندسه هدایت گری ایشان ، به فضل الهی در روز جمعه برای ایران و جمهوری اسلامی همه قشرها فراتر از سلیقه های متفاوت سیاسی ، همچون حضور در تشییع به یاد ماندنی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، به میدان آمده و بر خلاف خواست دشمنان، دوباره عظمت حضور خود را در جهت ایجاد ایرانی قوی و تحول آفرین را به نمایش گذارید.

والسلام علیکم و رحمـة الله و برکاته

جمعی از مبلغین و ائمه جماعات مساجد استان قم

۲۷/۳/۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha