جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 964409
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
تصایر/ انتخابات 1400 در دیار مینودری

حوزه/ ۲۸ خرداد ماه به عنوان جشن بزرگ ملی، یوم اللهی است که آحاد مردم به عنوان صحنه گردانان اصلی میهن عزیزمان، در آن حماسه ای دیگر خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، تصاویر و فیلم هایی که از صبح تا ظهر امروز از محل های اخذ رأی در سراسر کشور به خصوص در اماکن مقدس و نیز مساجد معروف شهرهای کشورمان در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده، حکایتگر خلق حماسه ای دیگر در آوردگاه حساس و مهم انتخابات ریاست جمهوری در روز به یادماندنی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ است؛ بی کوری چشم رسانه های معاند از بی بی سی و صدای آمریکا و ...، به کوری چشم سلطنت طلب ها، بهایی ها، وهابیون تکفیری، سکولارها و لیبرال های وطن فروش و ... و به افتخار ایران و ایرانی، امروز جمع کثیری از هموطنان ما در این جشن بزرگ ملی شرکت کردند.

نکته جالب توجه در بسیاری از تصاویر نیز این است که رأی دهندگان به خصوص نسل جوان به همراه خود تصاویری از تمثال مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی و پرچم ایران به همراه داشتند و این رفتار معناداری است در زمانه ای که بدخواهان ملت ما به هر طریقی و به واسطه تولید و انتشار هر شایعه ای در پرتوی جنگ روانی نمی خواهند که مردم در پای صندوق های رأی حضور حداکثری داشته باشند.

آری به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب در آغاز رأی گیری صبح امروز، مردم میدان دار و صحنه گردان اصلی عرصه انتخابات هستند و نتیجه حضور در این آزمون بزرگ ملی به خود مردم باز می گردد.

به بیان معظم له، حتی کسانی که اعتقاد و باوری به نظام و انقلاب هم ندارند به خاطر امنیت کشور و منافع ملی در پای صندوق های رأی حاضر شوند، چه آن که دشمنی که نمی خواهد عزت و اقتدار ایران و ایرانی را ببیند، در کلان قضیه به پایگاه و خاستگاه سیاسی و جناحی و سلیقه ای افراد جامعه ما توجهی ندارد و از این رو به تصریح باید بیان داشت که افزایش آرای عمومی در آوردگاه مهمی به نام انتخابات و شکل گیری حماسه حضور، زمینه ساز انصراف دشمن از طمع ورزی به میهن عزیزمان به شمار می رود.

نکته واپسین هم این که بر اساس بیان پروردگار متعال در آیه یازدهم سوره مبارکه رعد، تغییر سرنوشت ما و گرایش به اصلاح امور منوط به تصمیم و اراده خودمان است و این سنت تخلف ناپذیر الهی است که به خصوص در زمانه ی ما در موسم انتخابات، معنا و مفهوم بهتر و شفاف تری پیدا می کند. ان شاءالله که در نهایت در این آزمون بزرگ ملی سربلند و سرافراز باشیم و شرمنده شهدا و امام شهیدان نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha