جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور مردم و مسئولان استانی همدان در پای صندوق رای

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: مردم ایران اسلامی با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری ضمن آنکه ثابت کردند دلسوزان خود را به درستی تشخیص می‌دهند، همراهی خود با نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بار دیگر حماسه عظیمی را با حضور خود خلق کردند، اظهار داشت: این پیروزی بزرگ را باید به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز تبریک گفت که با حضور به موقع خود دشمن را دچار هذیان گویی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات در جامعه و فضاسازی دشمنان و برخی افراد در داخل کشور برای تحریم انتخابات، بازهم حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد، گفت: امروز باید این سوال را از دشمنان بپرسیم که تا کی به دنبال دشمنی با ملت ایران هستند.

امام جمعه همدان افزود: دشمن امروز پس از بارها شکست در مقابل عظمت این مردم، باید بداند که جمهوری اسلامی ایران ۴۲ سال است که استقلال خود را بدست آورده و تحت تاثیر رسانه‌های دشمن نبوده و نخواهند بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم به این معنی بود که هم میدان را می‌شناسند و هم دشمن را، گفت: مردم ایران اسلامی با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری ضمن آنکه ثابت کردند دلسوزان خود را به درستی تشخیص می‌دهند، همراهی خود با نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه بین مردم و نظام دوگانگی وجود ندارد و مردم صاحب نظام اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: میزان حضور و مشارکت مردم در این دوره برای برخی تحلیلگران قابل پیش بینی نبود، اما مردم با حضور به موقع خود چشم تمام ناظران بین‌المللی را خیره کردند.

وی پیروز این انتخابت را مردم دانست و یادآور شد: باید به تمامی منتخبان در انتخابات‌های برگزار شده در تاریخ ۲۸ خرداد که مورد اعتماد مردم قرار گرفتند یادآور شویم که حضور مردم به معنای اتمام حجت با آنها است.

حس خوشبینی نسبت به دولت منتخب وجود دارد

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه مردم به اعتبار اعتمادی که به کاندیداها داشتند به آنها رای دادند، اظهار داشت: مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و امروز باید فارغ از رقابت‌های انتخاباتی، منتخبان به خصوص دولت منتخب، در خدمت مردم باشد و از همه ظرفیت‌ها  برای رفع مشکلات استفاده کند.

وی تصریح کرد: با شناخت موجود از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و تیم و کارنامه ایشان، می‌توان امروز را آغاز بخش امیدواری برای کشور و ایجاد حس اعتماد در بین مردم بدانیم.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه دولت منتخب باید از همه برنامه‌هایی که برای پیشرفت کشور وجود دارد، استفاده کند، یادآور شد: حس خوشبینی نسبت به دولت منتخب وجود دارد و لذا امیدواریم تا بین خود و خدا به آنچه که با مردم عهد بسته‌اند وفادار بمانند و با تمام وجود در میدان برای رفع مشکلات این مردم عزیز قدم بردارند.

وی در پایان با بیان اینکه تبریک کاندیداهای دیگر به دولت منتخب در ساعات اولیه اعلام آرا، گویای قانون مداری آنها بود، یادآور شد: لازم است تا از همه فعالان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در عرصه‌های مختلف تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha