جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی

حوزه/ سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: مردم ایران با انتخاب یک روحانی صالح و مجاهد در دوره انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیروهای استعمار و ضد اسلامی را که طی ۴۳ سال گذشته درگیر توطئه های مداوم علیه انقلاب اسلامی بودند و حتی در انتخابات اخیر علناً خصومت و دشمنی خود را علیه انقلاب اسلامی ابراز داشتند، ناامید کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن تبریک به مناسبت پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری کشور اسلامی ایران، به ملت ایران و آزادیخواهان و ضد استعمار گری در سراسر جهان گفت: مردم ایران با انتخاب یک روحانی صالح و مجاهد در دوره انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیروهای استعمار و ضد اسلامی را که طی ۴۳ سال گذشته درگیر توطئه های مداوم علیه انقلاب اسلامی بودند و حتی در انتخابات اخیر علناً خصومت و دشمنی خود را علیه انقلاب اسلامی ابراز داشتند، ناامید کردند.

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان افزود: علی رغم تبلیغات کامل دشمن، مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر جمهوری اسلامی را در برابر استعمار جهانی پیروز کرد.

وی گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان متولی حرم حضرت امام علی رضا (ع) و سپس به عنوان رئیس قوه قضائیه خدمات ارزنده ای به مردم شریف ایران ارائه داد و امیدوار ام که به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران نیز خدمات خود را ادامه دهد تا برای دیگران الگویی باشد.

وی افزود: پاکستان و ایران به عنوان دو کشور اسلامی، برادرانه و همسایه هستند که مردم و دولت های آن، پیوند محکمی از دوستی و جامعه اسلامی دارند که مورد پسند قدرت های جهانی امپریالیستی از جمله ایالات متحده نیست. امید است رئیس جمهور تازه انتخاب شده ایران توجه ویژه ای به توسعه روابط با پاکستان در زمینه های مختلف از جمله تجارت، فرهنگ و آموزش داشته باشد.

وی تاکید کرد: دو کشور همسایه اسلامی می توانند با گسترش تجارت متقابل، رفاه مردم خود را تضمین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha